Nainen: mitä ajattelet jos sinua lyhyempi mies tekee sinulle aloitteen?
Kommentit (29)
En osaa sanoa, kun ei sellaista tilannetta ole vielä tullut kohdalle. Olen 166 cm, eli kai melko keskimittainen nainen, ja sen yli on vielä helppo miehen yltää. Mutta jos ihan rehellisesti asiaa ajattelen, niin en usko, että huolisin itseäni lyhyemmän miehen. Vähintään muutama sentti pitäisi olla enemmän pituutta kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 lyhyt eikä tuota ole IKINÄ tapahtunut, joten enpä tiedä mikä reaktioni olisi sitten tosielämässä. Siihen saaaaattaa vaikuttaa aivan kaikki muutkin asiat kuin miehen pituus. Eli katsottaisiin olisiko mies "aivan poikkeuksellisen kiinnostava" (niinkuin kaikkien muidenkin aloitteen tekevien kohdalla).
Tämä, tosin itse olen vielä pari senttiä lyhyempi.
Mulle miehen lyhyys ei ole mikään automaattinen turn-off, mutta se napoleonkompleksi, josta varsin moni keskimittaa lyhyempi mies tuntuu kärsivän, todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt mies, ja lähestyn vain pidempiä naisia.
Miksi? Koska tykkään pitkistä naisista, ja siinä vaiheessa kun nainen on selkeästi pidempi muutenkin eikä välitä asiasta, luvassa ei ole autistista skitsoilua korkkareista.
* pitkällä tarkoitan selkeästi pidempää, yli 180cm. Olen itse 171cm, omissa silmissä esim. 166cm ja 173cm nainen ovat n. saman pituisia.
Mielenkiintoista että kun mietin omaa kaveripiiriä niin vähän yli keskipituisilla naisilla on kaikilla pitkät miehet, mutta tosi pitkillä naisilla keskivertoa lyhyemmät.
Eikä kyse ole siitä etteivätkö olisi muuta saaneet. Yksi on erittäin nätti ja pienimuotoinen julkkis, toinen 25+ sivutoiminen malli, kolmas entinen urheilija. Neljäskin aika nätti, mutta jostain syystä valkkasi lyhyen miehen.
Ilmeisesti kun pää huitelee yli 180cm korkeuksissa, on turhaa elätellä illuusiota että pitkän miehen rinnalla näyttäisi pieneltä (vinkki: et oikeasti näytä, jos olet pitkä/iso, olet pitkä/iso - sori...own it).
Tiukat pituusvaatimukset ovat yleensä lyhyiden naisten juttuja. Näistä monet eivät kyllä huomaa, vaikka mies valehtelee pituutensa täyttääkseen kriteerit. Ehkä tässä on joku evoluutioon perustuva tausta, halutaan varmistua, että omat jälkeläiset eivät jää liian pieniksi. Melkein 180-senttisenä naisena minulle on absurdi ajatus, että mies tarjoaisi jonkinlaista turvaa ja suojaa pituutensa vuoksi. Kyllä melkein kaikki miehet ovat minua vahvempia, mutta mitä siitä, vaikkeivät olisikaan.
Muistan jostain aiemman keskustelun täällä, jossa joku nainen oli sitä mieltä, että miehen pitää olla yli 190-senttinen, ettei kotona tarvita keittiötikkaita. Tietysti parinsa saa valita millä kriteerillä haluaa. Minulle on aika vieras ajatus, että kumppanin pitäisi täydentää jotain minulta puuttuvaa ominaisuutta.
Aika moneen kyllä pätee se 121212:n sääntö että kun nainen on lyhyt/siro/vaatimaton, miehen halutaan täydentävän puuttuvia ominaisuuksia (pitkä/raamikas/kunnianhimoinen). Mutta kun nainen on noita itse, halutaankin samanlainen "tiimikaveri".
Kiva kyllä että on teitä poikkeustapauksiakin...
-ohis
Minua lyhyempi alkaa olemaan jo _todella_ lyhyt mieheksi. t.156cm
Aivan hervotonta naurua, koska olen itsekin aika pätkä eli 164cm. Jos mies on tätä lyhyempi niin enpä voisi muuna kuin pikkupoikana häntä kohdella.
Ei ole tarvinut ajatella, kun ei ole vielä tapahtunut.
Teininä seurustelin itseni pituisen kanssa, ei mitään valitettavaa.
N 159 cm
Olen 160 cm ja kaksi elämäni suurimmista rakkauksista on ollut max 170 cm. Kiinnostukseni miestä kohtaan ei ole ikinä tyssännyt hänen pituuteensa. Sitten jos kohdalle osuisi lyhytkasvuinen eli niin lyhyt mies, että tarvittaisiin jo jotain apuvälineitä tms, voi olla että miettisin haluanko sellaiseen suhteeseen lähteä.
Olen aina seurustellut itseäni lyhyempien kanssa, tai korkeintaan samanpituisten, joten en kai paljoa ajattelisi. Paitsi että cool että joku tekee aloitteen, niitä kun ei meikäläiselle tule.
En kylläkään enää rupea seurustelemaan kenenkään kanssa, se on jo nähty eikä siitä mitään tule.
Tiukat pituusvaatimukset ovat yleensä lyhyiden naisten juttuja. Näistä monet eivät kyllä huomaa, vaikka mies valehtelee pituutensa täyttääkseen kriteerit. Ehkä tässä on joku evoluutioon perustuva tausta, halutaan varmistua, että omat jälkeläiset eivät jää liian pieniksi. Melkein 180-senttisenä naisena minulle on absurdi ajatus, että mies tarjoaisi jonkinlaista turvaa ja suojaa pituutensa vuoksi. Kyllä melkein kaikki miehet ovat minua vahvempia, mutta mitä siitä, vaikkeivät olisikaan.
Muistan jostain aiemman keskustelun täällä, jossa joku nainen oli sitä mieltä, että miehen pitää olla yli 190-senttinen, ettei kotona tarvita keittiötikkaita. Tietysti parinsa saa valita millä kriteerillä haluaa. Minulle on aika vieras ajatus, että kumppanin pitäisi täydentää jotain minulta puuttuvaa ominaisuutta.