Onko normaalia hävetä kaverin koulutusta?
Olen itse akateemisesti koulutettu. Aloitin uudessa työssä ja tutustuin siellä mukavalta tuntuvaan ihmiseen, mutta mulle selvisi että hän on koulutukseltaan tradenomi. Minulla on ystäväpiirissä pelkkiä akateemisia ja nyt on alkanut pelottaa että miten muhun suhtaudutaan kun heille selviää että uusi kaverini on tradenomi? Onko tällainen pelko normaalia?
Kommentit (11)
Aivan aiheellinen pelko. Itse olen akateemisella suoraselkäisyydellä kertonut asian laidan ja lisännyt että jatkokouluttauduttuaan on jälleen tervetullut samaan pöytään.
Maarit, Helsingfors
Ei ole millään muotoa normaalia hävetä vaikka olis vaan ammattikoulun käynyt.
Ap rentoutuu nyt vain.
Me muut täällä palstalla kyllä myötähäpeämme sinun aloitustasi naamat punaisina - vaikka olisi riittänyt tämä kuumuuden aiheuttama tuskakin ):
eniten hävettää kun yks kaveri jaksaa toitottaa deittikamuilleen olevansa vaativan alan asiantuntija. nojoo onhan se vaativaa kun tekee työvuorolistat paikallisessa marketissa.
Älä välitä. Porvoon ammattikorkeakoulun tutkinnot lasketaan akateemisiksi tutkinnoiksi.
Heh heh olipas taas originaali aloitus, keksi jotain uutta välillä.
Eiköhän se kaveri häpeä sua enemmän, pää tuntuu kumisevan onttouttaan.
Ei ole normaalia keksiä näin paskoja provoja. Luulis että akateemisella löytys aivonystyröitä parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti.
Kyllä se tradenomi on se idiotti. Älykkäät ihmiset omaavat hieman paremman koulutuksen.
Olet idiootti.