Miten reppureissaaminen poikkeaa tavallisesta reissaamisesta?
Sitenkö, että tavarat ovat repussa eivätkä matkalaukussa?
Kommentit (5)
Mä käsitän, että reppureissaaminen terminä tarkoittaa jotain muuta kuin sitä, että mennään pakettimatkalle tai kaupunkilomalle asumaan hotellissa. Tämä on siis käsitykseni. Mä oon ollut lapsena kerran pakettimatkalla, enkä ole koskaan ollut tuollaisella hotelli-kaupunkimatkalla, joten niistä ei sillä tavalla hirveästi ole kokemusta, mutta käsittääkseni noilla tarkoitetaan sellaista "tavallista" matkailua. Vai?
Sitä että käy useammassa kohteessa eikä suunnittele niin tarkasti?
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitän, että reppureissaaminen terminä tarkoittaa jotain muuta kuin sitä, että mennään pakettimatkalle tai kaupunkilomalle asumaan hotellissa. Tämä on siis käsitykseni. Mä oon ollut lapsena kerran pakettimatkalla, enkä ole koskaan ollut tuollaisella hotelli-kaupunkimatkalla, joten niistä ei sillä tavalla hirveästi ole kokemusta, mutta käsittääkseni noilla tarkoitetaan sellaista "tavallista" matkailua. Vai?
Ei, vaan sulla ei ole majapaikasta tietoakaan, kun saavut kohteeseen. Eka yö voi mennä puiston penkillä tai jossain terminaalissa.
pakettimatka ,käytetään termiä "going around"
reppureissu "f***ing around"
ja olen tehnyt molempia, ja nuo termit kuvaa täysin sitä menoa.
repussa tavarat, pienempi budjetti, majoittuminen nuorisohostelleissa, usein monta eri kohdetta matkalla