Kerro corgi-koirastasi
Minulla on 4kk vanha cardigan. Miten näin ihana olio voi olla olemassakaan?!
Äsken jahtasi imuria ja yritti paimentaa sitä. Kävi piilottamassa herkkuluun kodarin kaapiston alle ja nyt umpiunessa, yks kaks, kun sai imurin paimennettua nurkkaan.
Antaa söpöjä nenäpusuja!
Kommentit (9)
Corgit on kyllä ihania <3 Omaa ei vielä valitettavasti ole mutta onneksi kaveripiirissä näitä on riittänyt. Miten voi jokin koirarotu olla niin ytimiään myöten symppis ja elämäniloinen? Ja itsekin varmaan päätyisin cardiganiin, jos/kun corgin hankintaa alan joskus harkita.
Luonteeltaan ihana cardigan, mutta valitettavasti corgiltamme löytyy monia rodulle tyypillisiä ja elämää rajoittavia vaivoja. Ontumista ollut useita kertoja, syynä nivelrikkoa olkapäissä ja välilevynpullistuma selässä. Terveyttä sinne!
Mun siskon naapurissa asuu corgi joka kattelee aina auki olevasta ikkunasta :D ihan super söpön näkönen ku pelkkä pää näkyy ja sieltä se kiltisti kattelee
Meillä on perheemme rakkaana lemmikkinä cardigan. Huippukiva ja elämää rakastava luonne, tykkää kaikista ihmisistä.
Sopusuhtainen ja saa paljon liikuntaa, ei ole 6 vuoden aikana sairastanut.
Tyttärellä on cardigan. Välillä symppis ja välillä rasittava. En ole ennen tähän koiraan tutustumista oikein koirista ymmärtänyt, enkä vieläkään kovin paljon. Mutta tämän koiran kautta olen ymmärtänyt, että koirakin tykkää ihmisistä ja siksi se on ihmisen paras kaveri. Parhaat hetket koiran kanssa on metsälenkillä, missä se juoksee vapaana ja nuuskii paikkoja. Ja sitten, kun antautuu leikkimään sen kanssa ja se on ihan innoissaan.
Tämäkin on sellainen vahtija. Aina tapittaa ikkunasta, kun joku menee saunaan. Ja jos menen nukkumaan ennen muita, se tulee sänkyyn jalkopäähän. En tiedä vahtiiko se vai mitä, yöllä vaihtelee paikkaa sängystä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärellä on cardigan. Välillä symppis ja välillä rasittava. En ole ennen tähän koiraan tutustumista oikein koirista ymmärtänyt, enkä vieläkään kovin paljon. Mutta tämän koiran kautta olen ymmärtänyt, että koirakin tykkää ihmisistä ja siksi se on ihmisen paras kaveri. Parhaat hetket koiran kanssa on metsälenkillä, missä se juoksee vapaana ja nuuskii paikkoja. Ja sitten, kun antautuu leikkimään sen kanssa ja se on ihan innoissaan.
Tämäkin on sellainen vahtija. Aina tapittaa ikkunasta, kun joku menee saunaan. Ja jos menen nukkumaan ennen muita, se tulee sänkyyn jalkopäähän. En tiedä vahtiiko se vai mitä, yöllä vaihtelee paikkaa sängystä toiseen.
Se antaa tasapuolisesti huomiota ja jalkojen lämmittämistä kaikille.
Corgit eivät ole yhden ihmisen koiria.
Lopetettiin keväällä nivelrikon takia. Vaihdettiin koirarotua, corgia en ota enää koskaan. Ihania koiria, mutta jalostettu ihan pilalle. Kasvattajien pitäisi suosia pitempijalkaista ja kevyempää tyyppiä, mutta ei. En suosittele corgin ottamista muille. Avauksesi oli tarkoitettu hyvän mielen avaukseksi, mutta mulla ei valitettavasti liity corgeihin enää hirveästi hyvää mieltä.