Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko olevasi töissä esimiestäsi varten vai onko esimies töissä sinua varten?

Vierailija
27.07.2019 |

Kummalla tavalla pääsääntöisesti ajattelet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumminkaan päin, olemme molemmat siellä työn takia, annamme työpanoksemme firmalle ja asiakkaalle. 

Vierailija
2/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiestä. Täytyy näytttää mahdollisimman surkealta jotta näyttää että avostaaa esimiehen järjenjuoksua eikä astu varpaillle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olen töissä yhtiötä varten. 

Jos sillä menee huonosti, niin minullakin menee huonosti. Siksi teenkin työni mahdllisimman hyvin.

Sinccis

Vierailija
4/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä arkityöskentelyssä molemmin puolin. Esimies tukee minua omassa työssäni, minä häntä olemalla hyvä ja yhteistyökykyinen alainen.

En esim. yhdy esimiesten mollauskuoroihin, joita harrastavat henkilöt, joilla on hyvin kapea käsitys oman työnsä merkityksestä (tyyliin "olen täällä vain töissä, koska on pakko, jotta saisi sen palkan").

Hyvistä suhteista esimiesten ja työtovereiden kesken syntyy se hyvä tulos isossa kuvassa eli putiikki menestyy :)

Vierailija
5/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat töissä toisiamme varten. Esimies luo edellytykset tehdä hyvää työtä ja hyvä työ tuo saavutuksia myös esimiehelle.

Ja olen itse myös sekä esimies että alainen.

Vierailija
6/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy mitä työnantajasi/työntekijäsi voi tehdä sinun eteesi. Kysy mitä sinä voit tehdä työnantajasi/työntekijäsi eteen.

Vierailija
7/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan siellä ollaan joka palkan maksaa. Eli asiakkaita varten, ja siinä välissä vielä työnantaja.

Vierailija
8/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Yritän olla hyvä ja yhteistyökykyinen työntekijä työpaikallani. Ihanteellisessa tilanteessa esimies tukisi omalla työllään tässä, mutta meillä ainakin esimiehet ovat aika etäisiä ja kaukaisia hahmoja. Heitä ei näe juurikaan ja kunnolla on aikaa jutella vain kerran vuodessa kehityskeskustelussa. Tavallaan toivoisin, että esimiehet olisivat enemmän tekemisissä alaisten kanssa kentällä. Siitä syntyisi luottamusta ja hyvät suhteet ja se voisi heijastua työssä viihtymiseen ja motivaatioonkin. Aikaisemmissa viesteissä kirjoitettiin mielestäni hyvin, että molemmat ovat töissä toisiaan varten ja luovat yhdessä edellytykset hyvälle työlle. Tällä hetkellä oikein kumpikaan otsikon vaihtoehdoista ei tunnu sopivalta. Olen vain pieni, merkityksetön ja huomaamaton, massaan hukkuva muurahainen muiden joukossa. 

Vierailija
9/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasta vartenhan töissä ollaan. Ilman maksavia asiakkaita, ei ole töitä minulla, esimiehellä eikä yrityksellä. Surullisia sellaiset yritykset joiden mielestä kaikkia asiakkaita ei tarvitse palvella. 

Vierailija
10/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on siellä työntekijöitä varten. Esimiehen tehtävänä on pitää huoli, että työntekijät voivat hoitaa työnsä mahdollisimman hyvin.

Vierailija
11/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti esimiehelläni ei ole mitään käsitystä siitä, mitä teen töissä, joten en voi sanoa, että hän olisi siellä minua varten. 

Vierailija
12/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä sen takia, että saan laskut maksettua. Tavoitteena on perustaa oma yritys ja olla oma esimieheni.

Vierailija
13/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiestä. Pulassahan se olisi ilman työntekijöitä. Toki toisinkin päin, mutta työt kirjaimellisesti seisoisi paikoillaan ja asiakkaat katoaisi nopeasti kun mitään ei tapahdu ja esimieshän ei näitä hommia osaa tehdä. Ilman esimiestä nyt pärjää aina muutaman päivän vaikuttamatta töiden tekemiseen.

Vierailija
14/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Ainoa ammatti, jossa voisin kuvitella jonkun olevan töissä "esimiestään" varten (ja sekin lainausmerkeissä) olisi henkilökohtaisen avustajan työ.

Vierailija
15/15 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas, tämä oli mielenkiintoinen aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi