Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon puhutte seksielämästänne muiden kuin oman kumppanin kanssa?

Vierailija
26.07.2019 |

Minulla nyt hyvin seksuaalinen vaihe enkä saa riittävästi kotona (mutta en ole silti vieraisiin menossa vaikka muita ajatuksen tasolla ajattelenkin) ja olen huomannut että minulla olisi kova tarve puhua seksistä muiden kanssa. Saatan puhua seksielämästämme (haluistani tai siitä etten saa tai miten kävi, joskus vitsaillen tms.) mm. tutun naapurinmiehen kanssa jonka kanssa paljon muutenkin siis juttelen, kavereilleni ja työkaverillekin. Kaikki kuuntelevat eikä kukaan vaikuta pahastuvan mutta eivät välttämättä lähde juttuun omia näkökulmiaan paljoa avaamaan. Jäin miettimään että mitenköhän muut sen kokevat? Pitävätkö minua tosi outona? Vai mitä ajattelisit itse jos joku sinulle juttelee näin? Tai jutteleeko muut yleensä näistä asioista tuttujen kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis olen n 33

Vierailija
2/7 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puhun kaikesta kaikille, olen täysin estoton. Naapurin miehelle kuvailen tarkasti likaisimmat fantasiani ja äidilleni, tottakai. Pomolle suorastaan ehdottelen.. ihan peruskamaa

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Joidenkin ystävien kanssa toisinaan. En mene yksityiskohtiin yleensä. Kuuntelen kyllä, jos ystävällä on asiaa.

Vierailija
4/7 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinmiehen? Joo ei. Ootko ajatellut miltä tuo puolisostasi tuntuisi, jos hän saisi tietää? Käännäpä tilanne toisin päin, miehesi jutustelisi naapurin rouvalle kuinka puutteessa on. Toimit asiattomasti ja mauttomasti.

Vierailija
5/7 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan juttele intiimiasioistamme muiden kanssa, muutamalla sanalla saatan jotain positiivista sanoa parhaalle ystävälle (jos negatiivista, juttelen mieheni kanssa), mutta en IKINÄ jollekin naapurin miehelle, huh!

Vierailija
6/7 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu kovinkaan paljoa meidän seksielämästä, se kellä onni on, sen kätkeköön :)

Vierailija
7/7 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä meidän omat intiimiasiat kellekään tutuille kuuluu.

Täällä palstalla olen sen sijaan nimettömänä keskustellut käyttäen joskus omaakin suhdetta esimerkkinä, niin ettei siitä voi mitenkään tunnistaa edes oma puoliso, että on meidän seksielämästä, vaikka lukisi postauksiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi