Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko paras kesä on maata likaisella hiekalla hikoilemassa?

Vierailija
26.07.2019 |

Nämä ihmisten fabo-päivitykset ovat mielestäni outoja. Siis suurin nautinto on maata kuumalla hiekalla? Likaisella hiekalla limaisena ja hikisenä? Ja se siis maailman paras juttu?
Öö... kuvittelin että hauskuus on jotain ihan muuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kesä on kuin saa olla rauhassa perheen kanssa tai yksin omissa oloissa.

Siihen ei liity kuumassa hiekassa hikoilu minunkaan mielestä.

Vierailija
2/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaisena ja hikisenä tirisemässä hiekalla xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kilo hiekkaa pi*llussa ja persvaossa 😍

Vierailija
4/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt koko ikäni. Mitä hienoa on maata auringossa käristymässä.

Vierailija
5/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei makaa hiekalla varmaan. Ihanaa maata rannalla piknik-alustan tai aurinkotuolin päällä ja mennä viileään järveen tai mereen uimaan. Saa D-vitamiinia talvea varten ja mieli lepää. Kaikki stressi jää unholaan.  Vai?

Vierailija
6/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika yleinen harrastus ympäri maailmaa. Ja kyllä mä ymmärrän, miksi. Pehmeä hiekka, lämpimät auringonsäteet, kauniin rusketuksen saaminen, pulahdus vilvoittavaan veteen...onhan se mukavaa joskus. En minäkään enää nykyään koko lomaa siihen tuhlaisi.

Vierailija
7/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkit eivät pidä kuumasta hiekasta eivätkä kuumasta kalliosta. Kannattaa noita suosia.

Vierailija
8/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vesikin usein likaista..

Vierailija
9/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesästä, auringosta, rannalla olosta ja uimisesta. En ole koskaan vielä 52 vuotisen elämäni aikana päätynyt paljaalle hiekalle makaamaan. Allani on aina ollut viltti, tai huopa ja sen päällä vielä pyyhe. Suosittelen kokeilemaan, saatat sinäkin tykästyä.

Vierailija
10/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon perusteella mun grillissä tirisevillä ja ruskeilla pihveillä oli mahtava kesä, kunnes joutui mun mahaan.

Vierailija
11/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarttui ulkorempassa törkeät rusketusraidat selkään ja rinnukseen, oikeasti häiritsevät. Makoilin nakuna parvekkeella tunnin verran, jos tasoittuisivat ja inhosin kyllä joka hetkeä.

Minkälainen masokistinen hullu siitä nauttii? Vielä kuumassa hiekassa?

Ah, parin päivän päästä helpottaa.

Vierailija
12/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei makaa hiekalla varmaan. Ihanaa maata rannalla piknik-alustan tai aurinkotuolin päällä ja mennä viileään järveen tai mereen uimaan. Saa D-vitamiinia talvea varten ja mieli lepää. Kaikki stressi jää unholaan.  Vai?

Vai... saa melanooman. Ja sen jälkeen ei enää mieli lepää.

Vierailija
13/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sellainen uliu.li-ketju?

Haiskahtaa köyhien ulin.alta

Vierailija
14/14 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin muutama tunti sitten lämpimällä rannalla, aurinko ei paistanut täydellä tehollaan hennon pilvipeitteen ja puiden latvojen ansiosta. Pyyhkeeni suojasi minua likaiselta hiekalta ja pilvet hikoilulta. Maatessani saatoin hieroa takamuksellani hiekkaan itselleni sopivan kuopan, jottei selkä kipeytyisi ja olo olisi mahdollisimman mukava. Tunsin äärimmäistä rentoutta, kun katselin aurinkolasien läpi sinistä taivasta ja sen äärettömyyttä. Välillä saatoin kääntää päätäni sivulle ja antaa pusun rakkaalleni, joka makoili kirjaa lukien vieressäni. Tavallisuudestaan huolimatta unohtumaton kesäpäivä.

Jotkut taas haluavat viettää päivänsä nauramalla yksin netissä toisten typerille tekemisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi