Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 5-kymppisiä naisia, jotka eivät halua uutta miestä pitkän suhteen jälkeen?

Vierailija
26.07.2019 |

En vaan koe mitään mielenkiintoa harmaapäisiin ja kaljamahaisiin miehiin, enkä myöskään nuorempiakaan halua, koska se olisi liian hullua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?

Minä en enää halua rakastua, en halua sellaista suhdetta. Ei harmaat hiukset ja isot mahat haittaa eikä ikävä kyllä estä rakastumistakaan.

Olen päättänyt hakea vain hyvän, vakituisen seksisuhteen vähän nuoremmasta, jolla kaikki hommat pelittää. Valintaprosessi on yhä kesken. Kandidaatteja riittää. Joku 35 - 45 olisi ehkä sopiva, mutta juuri nyt kirjoittelen esim. 29-vuotiaan kanssa.

Teen vain selväksi etukäteen, että en ole kiinnostunut parisuhteesta. N50+

Mulla ei ole tarvetta mihinkään hyväksikäyttävään seksisuhteeseen. Leluja voi tilata jos tarve, mutta sitä ei ole edes ollut. Ollaan me vaan niin erilaisia. Joillakin seksuaaliset tarpeet kuin eläimillä. Itse olen tunneihminen ja minä haluan seksiä vain jos rakastun. Siksi on helppoa myös olla ilman seksiä, jos ei rakasta ketään. Voi keskittää kaiken energiansa ihan muuhun. Esim. lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa. Lemmikkeihin, harrastuksiin, kavereihin, matkusteluun ja itsensä sivistämiseen ymmärtääkseen mikä on tämän elämän tarkoitus. Koen olevani seksisuhteita hakevien ihmisten yläpuolella. Minusta se on vähän alkeellista ja eläimellistä, että haluaa löytää parittelukumppanin aina vaan ja sen onn niinkuin se elämän ainut tarkoitus:D N50

Juuri näin. Olen täysin samaa mieltä.

Etkä ole ainut lajiasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi