Muita 5-kymppisiä naisia, jotka eivät halua uutta miestä pitkän suhteen jälkeen?
En vaan koe mitään mielenkiintoa harmaapäisiin ja kaljamahaisiin miehiin, enkä myöskään nuorempiakaan halua, koska se olisi liian hullua.
Kommentit (21)
Niitä on niin paljon, että kyseessä on väsyttävä klisee. Nyyh, nyyh, ex-mieheni oli paska, nyt haluan olla vapaa ja munaa silloin tällöin.
Niinhän mä olin päättänyt...mutta olin 48v, kun mies, 41v, tulla tupsahti mun elämääni.
Nyt olen 62 ja edelleen yhdessä ollaan.
Mitä?
Minä en enää halua rakastua, en halua sellaista suhdetta. Ei harmaat hiukset ja isot mahat haittaa eikä ikävä kyllä estä rakastumistakaan.
Olen päättänyt hakea vain hyvän, vakituisen seksisuhteen vähän nuoremmasta, jolla kaikki hommat pelittää. Valintaprosessi on yhä kesken. Kandidaatteja riittää. Joku 35 - 45 olisi ehkä sopiva, mutta juuri nyt kirjoittelen esim. 29-vuotiaan kanssa.
Teen vain selväksi etukäteen, että en ole kiinnostunut parisuhteesta. N50+
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin paljon, että kyseessä on väsyttävä klisee. Nyyh, nyyh, ex-mieheni oli paska, nyt haluan olla vapaa ja munaa silloin tällöin.
Hmm, kliseetk ovat kuitenkin joskus totta. Tuskin niistä muuten kliseitä muodostuisikaan.
Ja minun kohdallani tuo ei pidä paikkaansa, että munaa silloin tällöin. Haluan paljon, usein, pitkään ja syvälle. Kovaa. ;) N50+
Minä olen ja ihan vain siksi, että viihdyn näin. En kaipaa mitään miehestä. En myöskään ajattele, että kyllä se mieli muuttuu, koska yksinkertaisesti en ole haku päällä. Olen onnellinen, tyytyväinen ja vapaa. Miksi vaihtaisin sen parisuhteeseen. Eikä iällä tai varsinkaan ulkonäöllä ole merkitystä. Eiköhän se meillä yli viiskymppisillä ole tärkein ominaisuus se mitä on korvien välissä, ainakin näin toivon. Joku ihminen tuntee, että pakko aina olla joku, se on hänen tarpeensa. Minulla ei ole sellaista tarvetta.
Kyllä mulle romanssi kelpaisi, mutta onhan tässä vapaudessakin puolensa. Mut jos törmäisin johonkin ihanaan, niin se olisi menoa. Saisi olla nuorempikin kuin minä. Mutta siis ihan ok olla itsekseni, en varsinaisesti etsi miestä
N 51
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Minä en enää halua rakastua, en halua sellaista suhdetta. Ei harmaat hiukset ja isot mahat haittaa eikä ikävä kyllä estä rakastumistakaan.
Olen päättänyt hakea vain hyvän, vakituisen seksisuhteen vähän nuoremmasta, jolla kaikki hommat pelittää. Valintaprosessi on yhä kesken. Kandidaatteja riittää. Joku 35 - 45 olisi ehkä sopiva, mutta juuri nyt kirjoittelen esim. 29-vuotiaan kanssa.
Pitäisköhän tässä alkaa kohta ulista että viiskymppiset vie meidän miehet. :D Tosin etsitään eri kategoriasta. t. N40
No kuule ikäsi huomioiden tunne on varmasti molemminpuolinen, pl. granny-fetissin omaavat. Niitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Pitäisköhän tässä alkaa kohta ulista että viiskymppiset vie meidän miehet. :D Tosin etsitään eri kategoriasta. t. N40
Ei tarvi. Mä en vie semmoisia sitoutumishaluisia tai -kykyisiä, jotka osaa rakastua. Mä nimenomaan en halua sellaista. :) N50+
No kahden pitkän avoliiton jälkeen törmättiin 40-kymppisenä aviomieheni kanssa ja nyt ollaan yli 50-kymppisiä ja onnellisia. Tuskin tulen enää ikinä olemaan kenenkään muun kanssa koska mikään eikä kukaan yllä tähän, onnellinen joka päivä ja joka solulla. Miten voisi toivoa tai sopeutua muuhun jos on saanut jo kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoiko ukkos sut nuorempaan?
Vaihtoi vanhempaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Mulla ei ole tarvetta mihinkään hyväksikäyttävään seksisuhteeseen. Leluja voi tilata jos tarve, mutta sitä ei ole edes ollut. Ollaan me vaan niin erilaisia. Joillakin seksuaaliset tarpeet kuin eläimillä. Itse olen tunneihminen ja minä haluan seksiä vain jos rakastun. Siksi on helppoa myös olla ilman seksiä, jos ei rakasta ketään. Voi keskittää kaiken energiansa ihan muuhun. Esim. lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa. Lemmikkeihin, harrastuksiin, kavereihin, matkusteluun ja itsensä sivistämiseen ymmärtääkseen mikä on tämän elämän tarkoitus. Koen olevani seksisuhteita hakevien ihmisten yläpuolella. Minusta se on vähän alkeellista ja eläimellistä, että haluaa löytää parittelukumppanin aina vaan ja sen onn niinkuin se elämän ainut tarkoitus:D N50
Minä 54 v rakastuin uudelleen 27 vuoden avioliiton jälkeen. Mies on timmi, nuori ja erittäin fiksukin.
Itse olen kai aika lapsenkasvoinen, kun kukaan ei ole vilkuillut käsi kädessä kulkevaa paria.
Olen naimisissa ja ikää 54v. Mikäli eroaisin en edes jaksaisi etsiä mitään.
On se jännä että tässä iässä jotkut etsii kumppania seksiin kun itse ottaisin mielummin jonkun turvaksi ja kaveriksi.
Kumppanuus on se tärkeä juttu kun ikää tulee.
Entäs käykö kaljupäiset harmaamahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Mulla ei ole tarvetta mihinkään hyväksikäyttävään seksisuhteeseen. Leluja voi tilata jos tarve, mutta sitä ei ole edes ollut. Ollaan me vaan niin erilaisia. Joillakin seksuaaliset tarpeet kuin eläimillä. Itse olen tunneihminen ja minä haluan seksiä vain jos rakastun. Siksi on helppoa myös olla ilman seksiä, jos ei rakasta ketään. Voi keskittää kaiken energiansa ihan muuhun. Esim. lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa. Lemmikkeihin, harrastuksiin, kavereihin, matkusteluun ja itsensä sivistämiseen ymmärtääkseen mikä on tämän elämän tarkoitus. Koen olevani seksisuhteita hakevien ihmisten yläpuolella. Minusta se on vähän alkeellista ja eläimellistä, että haluaa löytää parittelukumppanin aina vaan ja sen onn niinkuin se elämän ainut tarkoitus:D N50
Juuri näin. Olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä 54 v rakastuin uudelleen 27 vuoden avioliiton jälkeen. Mies on timmi, nuori ja erittäin fiksukin.
Itse olen kai aika lapsenkasvoinen, kun kukaan ei ole vilkuillut käsi kädessä kulkevaa paria.
En nyt ihan ymmärtänyt miksi pitäisi vilkuilla? Käsi kädessä kulkee tosi monet parit. Vai onko siis miesystävä huomattavasti sinua nuorempi?
Eli et voisi ottaa edes 45v miestä? Ei kaikki sen ikäiset ole harmaapäisiä kaljamahoja.