Miten voi olla käymättä suihkussa?
Olen työssä, jossa käytetään hiostavaa työasua ja tehtävät on välillä erittäin fyysisiä, joten työvuoron aikana tulee hiki. Siitä huolimatta KUKAAN naisista (pl. minä) ei käy suihkussa työpäivän päätteeksi. Hikiselle iholle vedetään vaan siviilit päälle.. Eikö ihmiset oikeesti hikoile vai ei vaan välitä?
Kommentit (11)
Ratkaisu on mennä työasu päällä kotiin ja samoin takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs suihkupoliisi sinä olet?
Juurikin se.
No en minäkään töiden jälkeen jäisi työpaikalle suihkuun. Mahdollisimman pian vaan omat vaatteet päälle ja kotiin rauhassa suihkuttelemaan.
Helposti. Kotisuihku on paljon mukavampi kuin työpaikan yhteissuihku.
Etenkin helteellä ne siviilivaatteetkin voivat olla jo vähän hikiset, ja moni suihkuttelee mieluummin kodin rauhassa. Itse pyyhin pahimpia kosteuspyyhkeellä, mutta työpaikan suihkua käytän vaan jos pitää mennä johonkin suoraan töistä ja sitä varten siistiytyä.
Kaikille ei tule hiki, esim. minulle. En muista, että olisin koskaan hikoillut missään tilanteessa. Ei sekään kivaa ole, kun ei jäähdytys toimi.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään töiden jälkeen jäisi työpaikalle suihkuun. Mahdollisimman pian vaan omat vaatteet päälle ja kotiin rauhassa suihkuttelemaan.
Miksei? Leimaat itsesi ulos vasta lähtiessä ja suihkuaika menee työajaksi jolloin voi lähteä joku päivä muutaman tunnin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei tule hiki, esim. minulle. En muista, että olisin koskaan hikoillut missään tilanteessa. Ei sekään kivaa ole, kun ei jäähdytys toimi.
mittaa pulssisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mittaa pulssisi
52, ihan normaali siis
Menevät varmaan kotiin suihkuun. Ei kaikilla työpaikoilla ole edes mahdollisuutta käydä suihkussa ja silti jotenkin hengissä selvitty.