Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, enää 2 päivää tätä hellettä!

Vierailija
26.07.2019 |

Jippii!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös odotan sisällä piilossa helteiden loppumista.

Vierailija
2/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kestihän sitä oikein vajaa kuukausi. Kyllä Suomessa riittää sitä kylmää, 10kk vuodesta, ainakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen 28-29 astetta mitään kuumaa ole. Tosi lämpimälle se tuntuu pari kolme ekaa päivää koko kesänä, mutta sen jälkeen tottuu ja alkaa toivomaan yli 30 asteen lämpötiloja.

Vierailija
4/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Just kun alkaisi olemaan aikaa löhötä auringossa ja nautia vapaasta.

Tosin olen tänäänkin ollut ulkona 06- 21 mutta tehnyt raksahommia ja paimentanut lapsenlasta kotihommien ohessa. En muista kesää että olisin ollut näin paljon ulkona touhuamassa. Mun tahtia ei kuumuus hidasta

Vierailija
5/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen tänäänkin ollut ulkona 06- 21 mutta tehnyt raksahommia ja paimentanut lapsenlasta kotihommien ohessa. En muista kesää että olisin ollut näin paljon ulkona touhuamassa. Mun tahtia ei kuumuus hidasta

Airingossa löhöäminen on kyllä niin wt, että ei mitään rajaa. Itse asiassa "löhöäminen" sanana on jo pahasti wt.

Vierailija
6/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläiset 27 asteet kuulu Suomeen. Me ollaan napapiirillä!

Mä olen valinnut asua Suomessa, koska kesälläkin on korkeintaan 20 astetta. Jos mä kuummemmassa haluaisin olla, ehkä mä olisin valinnut sitten Espanjan tai Ugandan.

Vierailija
7/7 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Airingossa löhöäminen on kyllä niin wt, että ei mitään rajaa. Itse asiassa "löhöäminen" sanana on jo pahasti wt.

Muistan, kun ysärillä olin jenkeissä ja siellä valtasi tuo buumi, että vain kodittomat ja pummit viettää aikaansa ulkona. Silloin oli hetki, kun ihmiset ei enää halunnut ruskettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän