Ålkää hyvät hullut treenatko helteessä.
Se on epämiellyttävää, vaarallista ja ennenkaikkea täysin hyödytöntä.
Helteellä ei päästä lähellekään rasitustasoja, joista on hyötyä.
Tollolle syntyy väärä käsitys kun normaalilämpötilassa tehokas harjoitus tuntuu vähän pahlata. Helteessä paha olo tulee tasolla josta ei ole mitään hyötyä.
Ainoastaan kilpaurheilijan, jolla on edessään kilpailu helteessä, kannattaa tutkailla suorityskykyään helteessä.
Kommentit (8)
Säälitää kun näitä näkee, mieli tekisi sanoa että älä tapa itseäsi suotta.
Sähköpyörällä viiletän ohi naattien, jopa kuntoillen, siinä kun jäähdytys on niin tehokas ;-)
Helteellä on just hyvä treenata! Lihakset pysyy lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä käytän samoja treenipainoja ja toistomääriä niin helteellä kuin muutoinkin. Outoa jos siitä ei yhtäkkiä olisikaan mitään hyötyä. Vettä kuluu kyllä enemmän.
Siis teet "muulloin"kin tehottomia harjoituksia.
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... kaikesta sitä saakin ongelman aikaiseksi!
Tähän!
Valkkuna (jalkapallo) vaihdettiin päivän treenit uimareissuun. Kysymys ei ole mamoilusta vaan järjen käytöstä.
Enemmistö ihmisistä on tolloja, etenkin täällä.
Ei minua ainakaan mikään estä treenaamasta kuten ennenkin. Suoritustasoni sama kuin talvella. Kuumempi tulee, mitä sitten?
Itse kyllä käytän samoja treenipainoja ja toistomääriä niin helteellä kuin muutoinkin. Outoa jos siitä ei yhtäkkiä olisikaan mitään hyötyä. Vettä kuluu kyllä enemmän.