Muistatteko vielä aikaa, kun sellaiset raskauspaidat oli muotia kesällä
Kesäpaidat, jotka oikein korosti mahanseutua tuuheudellaan. 😎 milloin tämä oli?
Kommentit (21)
Siis oliko ne jotenkin karvaisia, vai miten ne oli tuuheita?
Kuvaus ei kyllä sano mulle mitään.
Mä ite käytin teininä joskus 2007 - 2008 aikaan tollasia paitoja. Korostivat kivasti rintamusta, mutta samalla vatsaa. :D
Juu ja siihen vielä lisättynä paksu vyö mahan yläpuolelle..
Vierailija kirjoitti:
Ei minun elinaikanani ole ollut tuollaisia muodissa. Raskaudet piilotettiin vielä 2000-luvulle asti mahdollisimman huomaamattomiksi. Mummo 64v.
No ei kyllä piilotettu silloin kun itse olin raskaana vuonna 1991. Ihan ylpeästi raskausmahaa kannettiin eikä piiloteltu ollenkaan.
Ei mitään käryä mitä ap yrittää tässä sanoa. Siis joku empirelinjainen paita vai?
Voisiko joku linkata kuvan tällaisesta paidasta? Ei ihan aukea, että millaista paitaa tässä haetaan.
Tarkoittanee empire-linjaista hippityylistä paitaa. Ja mielestäni sellainen on ihan pysyvästi kesämuotia edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee empire-linjaista hippityylistä paitaa. Ja mielestäni sellainen on ihan pysyvästi kesämuotia edelleen.
Nämähän on kivoja. Mitä vikaa?
Nää olivat kun isot marketit nousivat kaikkialle. Sellainen lyhyehkö halatti jossa leikkaus heti rintojen alla niin että KAIKKI naiset näyttivät kuin olisivat olleet raskaina. 99-2000?
Vierailija kirjoitti:
Nää olivat kun isot marketit nousivat kaikkialle. Sellainen lyhyehkö halatti jossa leikkaus heti rintojen alla niin että KAIKKI naiset näyttivät kuin olisivat olleet raskaina. 99-2000?
Muistan lehtijuttuja joissa mummot päivittelivät tuota raskausmuotia ja paheksuivatkin :) "Miksi nykyään täytyy vaatteitten näyttää siltä kuin kaikki naiset olisivat raskaina"
Ja muistan että oli reippaasti ennen maamuaaltoja.
Tuli mieleen pemplum, mutta ei niistä kovin kauan ole.
Tuuhea paita on aika hauska mielikuva.
2007-2009 tais olla muodissa. Muistan jonkun Idols-tuomarin, Jone Nikulan (jos oikein muistan), päivitelleen Oulun koekuvauksissa, että miksi tytöt/naiset pukeutuu noihin ihme paituleihin!😂
Mulla oli joo sellainen vuosituhannen vaihteen jälkeen, nauhalla kiristettiin heti tissien alta. Olikin muuten sopivan väljä kun pian olinkin raskaana :D
Entäpä se muotivillitys 90-luvun lopulla kun puettiin normaalien pitkien housujen päälle hame? Oudoksuin aluksi, mutta sorruin minäkin siihen.
Miehet vdduili baarissa, kun käytettiin kaverin kans sellaisia joustinvöitä rintojen alla sen löysän topin/paidan kanssa. Tuli kommenttia mm. painonnostajan vyöstä. Ja joku ihmetteli kerran ääneen, että miksi naisilla pitää nykyään olla tollaset ihme köynnökset. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet vdduili baarissa, kun käytettiin kaverin kans sellaisia joustinvöitä rintojen alla sen löysän topin/paidan kanssa. Tuli kommenttia mm. painonnostajan vyöstä. Ja joku ihmetteli kerran ääneen, että miksi naisilla pitää nykyään olla tollaset ihme köynnökset. :D
Mitä ihmettä sillä on väliä mitä miehet ajattelee?
En vieläkään tiedä, millaisista paidoista tässä puhutaan. :D
Ei minun elinaikanani ole ollut tuollaisia muodissa. Raskaudet piilotettiin vielä 2000-luvulle asti mahdollisimman huomaamattomiksi. Mummo 64v.