Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko vielä aikaa, kun sellaiset raskauspaidat oli muotia kesällä

Vierailija
26.07.2019 |

Kesäpaidat, jotka oikein korosti mahanseutua tuuheudellaan. 😎 milloin tämä oli?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun elinaikanani ole ollut tuollaisia muodissa. Raskaudet piilotettiin vielä 2000-luvulle asti mahdollisimman huomaamattomiksi. Mummo 64v.

Vierailija
2/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paita on tuuhea? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko ne jotenkin karvaisia, vai miten ne oli tuuheita?

Kuvaus ei kyllä sano mulle mitään.

Vierailija
4/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite käytin teininä joskus 2007 - 2008 aikaan tollasia paitoja. Korostivat kivasti rintamusta, mutta samalla vatsaa. :D 

Vierailija
5/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja siihen vielä lisättynä paksu vyö mahan yläpuolelle..

Vierailija
6/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun elinaikanani ole ollut tuollaisia muodissa. Raskaudet piilotettiin vielä 2000-luvulle asti mahdollisimman huomaamattomiksi. Mummo 64v.

No ei kyllä piilotettu silloin kun itse olin raskaana vuonna 1991. Ihan ylpeästi raskausmahaa kannettiin eikä piiloteltu ollenkaan.

Vierailija
7/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käryä mitä ap yrittää tässä sanoa. Siis joku empirelinjainen paita vai?

Vierailija
8/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku linkata kuvan tällaisesta paidasta? Ei ihan aukea, että millaista paitaa tässä haetaan.

Vierailija
9/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee empire-linjaista hippityylistä paitaa. Ja mielestäni sellainen on ihan pysyvästi kesämuotia edelleen.

Vierailija
10/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanee empire-linjaista hippityylistä paitaa. Ja mielestäni sellainen on ihan pysyvästi kesämuotia edelleen.

Nämähän on kivoja. Mitä vikaa?

Vierailija
11/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää olivat kun isot marketit nousivat kaikkialle. Sellainen lyhyehkö halatti jossa leikkaus heti rintojen alla niin että KAIKKI naiset näyttivät kuin olisivat olleet raskaina. 99-2000?

Vierailija
12/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää olivat kun isot marketit nousivat kaikkialle. Sellainen lyhyehkö halatti jossa leikkaus heti rintojen alla niin että KAIKKI naiset näyttivät kuin olisivat olleet raskaina. 99-2000?

Muistan lehtijuttuja joissa mummot päivittelivät tuota raskausmuotia ja paheksuivatkin :) "Miksi nykyään täytyy vaatteitten näyttää siltä kuin kaikki naiset olisivat raskaina"

Ja muistan että oli reippaasti ennen maamuaaltoja.

Vierailija
13/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen pemplum, mutta ei niistä kovin kauan ole.

Tuuhea paita on aika hauska mielikuva.

Vierailija
14/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007-2009 tais olla muodissa. Muistan jonkun Idols-tuomarin, Jone Nikulan (jos oikein muistan), päivitelleen Oulun koekuvauksissa, että miksi tytöt/naiset pukeutuu noihin ihme paituleihin!😂

Vierailija
15/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joo sellainen vuosituhannen vaihteen jälkeen, nauhalla kiristettiin heti tissien alta. Olikin muuten sopivan väljä kun pian olinkin raskaana :D

Vierailija
16/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä se muotivillitys 90-luvun lopulla kun puettiin normaalien pitkien housujen päälle hame? Oudoksuin aluksi, mutta sorruin minäkin siihen.

Vierailija
17/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vdduili baarissa, kun käytettiin kaverin kans sellaisia joustinvöitä rintojen alla sen löysän topin/paidan kanssa. Tuli kommenttia mm. painonnostajan vyöstä. Ja joku ihmetteli kerran ääneen, että miksi naisilla pitää nykyään olla tollaset ihme köynnökset. :D

Vierailija
18/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
19/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vdduili baarissa, kun käytettiin kaverin kans sellaisia joustinvöitä rintojen alla sen löysän topin/paidan kanssa. Tuli kommenttia mm. painonnostajan vyöstä. Ja joku ihmetteli kerran ääneen, että miksi naisilla pitää nykyään olla tollaset ihme köynnökset. :D

Mitä ihmettä sillä on väliä mitä miehet ajattelee?

Vierailija
20/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tiedä, millaisista paidoista tässä puhutaan. :D