Miksi ihmiset tykkää esitellä pärstäänsä niin paljon?
Tuli joidenkin instakuvia selatessa jotenkin epätodellinen olo. Kuva toisensa perään tyypin naamasta, eikä kuvien välillä erityisen paljon eroa tai mitään erityisen mielenkiintoista.
Kommentit (46)
Parilla tutullani (ei siis millään julkkiksella) on Instassa melkein pelkästään kuvia omista kasvoista. En tiedä, tykkäävätkö he vain itse omista kuvistaan niin paljon, vai ajattelevatko että muutkin tykkäävät. Tylsäähän niitä on katsoa, kun kuvia voisi ottaa vaikka mistä kiinnostavasta ympärillään.
Takavuosina kun valokuvat laitettiin vielä pelkästään albumiin, olisi varmaan tullut aika outo kuva ihmisestä, jonka albumi olisi täynnä omakuvia.
Toisiille maksetaaan sitä rahaa. sitä ihmetttelen miksi maksetaaan jos ei vie mitäään asiaaa eteenpäin. Toiiset taas ovat kadottaneeet identiteeettinsä ja läheisten ihmisten hyväksynnnän.
Kun näissä kuvissa ei edes esitellä esim. tyyliä, koska aina lähes samat meikit ja kampaus, eikä vaatteista näy juuri mitään. Ne kuvat eivät kerro yhtään mitään eikä kuvatekstissäkään yleensä ole mitään. Henkilö vain tuntuu olevan tolkuttoman ihastunut omaan naamansa. Siis juuri siinä tietyssä asennossa ja ilmeellä.
Ja eräät tubettaa ja lärpättävät koko elämänsä. Ihmetellä pitää.
Matkakuvatkin sellaisia että oma pärstä täyttää suurimman osan ruudusta.
Youtubella pitäisi oikeasti olla jokin aikuinen taho joka estäisi kahden lapsen äidin tarinat ehkäisyvälineen vaginaan työntelystä ja kikkelikuvakerjuut...
Siis haloo? Jokun pitäisi suojella näitä tubettajia ja lapsiaan.
100 pärstäkuvaa samalla ilmeellä ja samasta kuvakulmasta, jokunen ehkä taiteellisesti muutettu mustavalkoiseksi. Herää vain kysymys että miksi h*lvetissä, eikö vähempikin riittäisi?
Varmaan lapsuuden aikainen ongelma, joku hyväksytyksi tulemisen tarve sen aiheuttaa. Tervettä se ei ole.
Ei se vielä mitään, mutta kuka noita SEURAA?
Tai MAKSAA?
Mulla on yks kolmen lapsen yh-äiti tuttuna, sillä on valehtelematta KAIKKI sen 400 kuvaa pelkkää sen naamaa. Kaikki aivan jumalattoman filtterin läpi ja tissivako vaan paistaa. Pahinta, että sen teini-ikäinen tytär näyttää olevan samanlainen. Ei ole vaikea nähdä, mistä toi oman lärvin rakastaminen kumpuaa.
Julkkiksista ehkä pahin on Rosa Maria Ryyti. Niin muovista ja feikkiä someprofiilia saa Suomesta hakea, miltähän se ihminen näyttää luonnossa???
Ennen vanhaa vielä 90 luvulla ei missään nimessä näytetty omat kuvat. Mä on itse 26v ja voin henkisesti huonosti siitä että nää istagram kloonit jotka ovat kaikki samanäköisiä saavat niin valtavasti mainetta.
Menkää Youtubesta katsoo.... 1,6 miljonaa katsoja on näillä taviksilla. Mikä heissä on niin mielettömän kiinnostavaa? Ymmärrän julkkikset mutta kun nykyään kaikilla pissiksillä on noin paljon seuraaja.
Tuntuu niin järkyttävän pahalta ja joo voin jopa myöntää olevani katellinen sille että nää saa kaikki maailman verkostot, työtarjoukset, surffailevat kerman päälle, jos olet tavallinen kansalainen niin raadat päivästä toiseen eikä kukaan edes huomaa tai koskaan sanoo kiitosta.
Oikeasti tämä on mysteeri! En ymmärrä, kun itse hädin tuskin saa edes 10 likeä vaikka en ole ruma ja elän tavallista elämää.
Kieltämättä selfie-trendi on mennyt liian pitkälle, jos mitään muuta kuvattavaa ei keksi kuin oman naamansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vielä mitään, mutta kuka noita SEURAA?
Tai MAKSAA?
Voi kultaiseni käy katsoo, niillä saattaa olla muutama miljonaa seuraaja, Youtubessa sama asia vaikka eivät edes ole mitään julkiksia.
En tiedä, enpä juurikaan käy missään Feississä ja Instassa katselemassa muita ihmisiä. Ei vaan kiinnosta.
Kuvien ottaminen on minusta ihan ok.En ymmärrä,että niillä haetaan ihailijoita instassa tai facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaa vielä 90 luvulla ei missään nimessä näytetty omat kuvat. Mä on itse 26v ja voin henkisesti huonosti siitä että nää istagram kloonit jotka ovat kaikki samanäköisiä saavat niin valtavasti mainetta.
Menkää Youtubesta katsoo.... 1,6 miljonaa katsoja on näillä taviksilla. Mikä heissä on niin mielettömän kiinnostavaa? Ymmärrän julkkikset mutta kun nykyään kaikilla pissiksillä on noin paljon seuraaja.
Tuntuu niin järkyttävän pahalta ja joo voin jopa myöntää olevani katellinen sille että nää saa kaikki maailman verkostot, työtarjoukset, surffailevat kerman päälle, jos olet tavallinen kansalainen niin raadat päivästä toiseen eikä kukaan edes huomaa tai koskaan sanoo kiitosta.
Oikeasti tämä on mysteeri! En ymmärrä, kun itse hädin tuskin saa edes 10 likeä vaikka en ole ruma ja elän tavallista elämää.
puhumattakaan siitä paljonko ilmaista tavaraa he saavat firmoilta!! Niillä on monta kassillista vaatteita, meikkejä, ruokia jne....Pistää miettimään että minkä ihmeen takia minä joudun joka päivä mennä töihin, olen siellä uupuneena 8-9 tuntia+ työmatkat eikä aika riitää mihinkään, palkka pieni kuin mitäkin.
No ruokakuvat on toinen juttu. Jotkut postaa vuorotellen naama- ja ruokakuvia. Onpa kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Youtubella pitäisi oikeasti olla jokin aikuinen taho joka estäisi kahden lapsen äidin tarinat ehkäisyvälineen vaginaan työntelystä ja kikkelikuvakerjuut...
Siis haloo? Jokun pitäisi suojella näitä tubettajia ja lapsiaan.
Kukas tämä on?!
Kukaan ei uskalla ottaa kuvaa naamastaan kameraa kohti alas päin. Naama ilmeettömän rentona.
Kuule ihan samaa olen ihmetellyt ja tämä ilmiö on supernarsistinen. En tämän ihmisten itserakkauden takia voi seurata ketään Sieppejä tai muitakaan somevaikuttajia, saati sitten taviksia, joiden IG on TÄYNNÄ minäminää.
On eri asia laittaa selfie silloin tälloin kun oikeasti tehdä jokainen instapostaus itsestään.