G: Paljonko sinulle kuluu lomalla alkoholia päivässä?
Ja tämä kysely ei ole heille, jotka eivät käytä alkoholia ollenkaan. Vain heille jotka juovat.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
0-3, enimmäkseen menee tuo 0. Alkoholi huonontaa yöuntani vähissäkin määrin ja seuraavana päivänä on siksi vähän väsähtänyt olo.
Sama juttu.
Pari lonkeroa. Lähinnä maun takia olen noita kokeillut kun en ole ennen juonut. Karpalo ja Kultalonkero ehkä olleet parhaimmasta päästä.
0-1, paitsi jos on juhlat, silloin pari enemmän. Maksimi on 7 ja se menee korkeintaan kerran kesässä.
Minulle alkoholi ei ole erityisesti lomaan kuuluva asia, käytän pienissä määrissä töissäollessakin. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lomalla pitäisi käyttää alkoholia erityisesti tai erityisen paljon.
Miksi alkoholia pitäisi käyttää erityisesti lomalla? Ja jos on pakko, niin pitäisikö ongelmalle tehdä jotain? Eikö ole kurjaa, jos loma menee kännissä tai krapulassa?
Yksi lonkero. Harkitsin juuri saunakuohuviini-iltaa miehen kanssa tälle illalle kun kaapissa on vapulta jäänyt pullo.
Ei yhtään kun en juo alkoa ollenkaan (:
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen kysymyksen?
6 vkoa lomalla, en juonut yhtään. Oltiin kuntolomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko aloituksen kysymyksen?
Aloittaja olisi voinut antaa vaikka vaihtoehdon että ne jotka eivät ole juoneet yhtään voivat alaklikata aloitusta.
Tällaisenaan tulos on se että 100% vastasi käyttävänsä alkoholia päivittäin kun muita vastauksia ei hyväksytä. Sitä sitten kauhistelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Yksi lonkero. Harkitsin juuri saunakuohuviini-iltaa miehen kanssa tälle illalle kun kaapissa on vapulta jäänyt pullo.
Minä olen se, joka olen muistanut juoda muutaman lasillisen viiniä. Viini on jouluna jonkun meille lahjoittama punaviini ja se löytyi jääkaapin ovesta. Ovessa oli neljä vihreää viinipulloa ja kolmessa pullossa neljästä oli äitini viime vuonna pullottamia viinimarjamehuja, joten se oli naamioitunut hyvin niiden sekaan.
Juhannuksena joimme mieheni kanssa hääpäiväksi maaliskuussa ostetun kuoharin, joten aika vähän sitä alkoholia meillä menee.
Puolen litran Campari kestää sen yhden päivän. Tykkään siitä erityisesti appelsiinimehulla.
4.s lomaviikko menossa ja olen juonut vain yhden viskianoksen. Kotona on kyllä alkoholia, mutta ei ole tullut juotua. Nykyisin alkoholista tulee helposti väsynyt olo.
Aika tarkalleen keskimäärin puolen litran viinapullo päivässä. Mutta ei tasaisesti. Viikossa on pari päivää kun en juo ollenkaan. Muina päivinä sitten enemmän. Tykkään tästä mökkielämästä! :)
1-2 viikon välein joku 6 annosta illassa. Ei ole mitään järkeä juoda vain 1 tai 2 kerralla. Ei tule mitään hiprakkaa ja menee vain yöunet.
Ei joka päivä, mutta n.4-5 krt viikossa 2-4 annosta yleensä. Kerran tai pari viikossa reilummin, tänään 3 lonkeroa, 2 lasia viiniä ja liköörikahvi. Vielä vois lasin viiniä käydä kaatamassa.
Vierailija kirjoitti:
0-1, paitsi jos on juhlat, silloin pari enemmän. Maksimi on 7 ja se menee korkeintaan kerran kesässä.
Minulle alkoholi ei ole erityisesti lomaan kuuluva asia, käytän pienissä määrissä töissäollessakin. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lomalla pitäisi käyttää alkoholia erityisesti tai erityisen paljon.
Miksi alkoholia pitäisi käyttää erityisesti lomalla? Ja jos on pakko, niin pitäisikö ongelmalle tehdä jotain? Eikö ole kurjaa, jos loma menee kännissä tai krapulassa?
Alkoholia käytetään sekä lomalla että ei lomalla, mutta lomalla on paremmin aikaa käyttää sitä. Ja ei todella ole kurjaa olla kännissä ja krapulakin on paljon parempi kuin selvinpäin kärvistely...
Liian vähän! Tasan kaksi lonkeroa olen juonut viimeisen kahden viikon loman aikana.
Nyt olen lomalla ja sokeritonta limsaa on mennyt tänään 2 litraa päivässä!
Olin töissä yhtenä lauantaina ja jotenkin vahingossa tuli juotua 2 litraa energiajuomaa (4 x 0,5 litran tölkkejä) päivän aikana. Ei muuten meinannut tulla uni ollenkaan energiajuomien kippaamisen jälkeen.
No höh, meinasin just tulla vastaan otsikon perusteella, että ei yhtään, eikä muulloinkaan. Oishan tähän voinut mielenkiinnosta ottaa meidänlaistenkin vastauksia? Näkis moniko täällä ei juo ollenkaan vs paljonko juojia ja paljonko heillä menee? Tykätköön ei juojat vaikka sit tästä! :-D
Sori, vastasin, vaikket halunnut! <3
Aloitin juomaan yhtä viinipullollista pari viikkoa sitten ja kolme lasillista olen muistanut juoda. Viini maistui ihan hyvältä, mutta en keksinyt syytä miksi joisin. Nautin olostani selvinpäin enemmän.