G: Paljonko sinulle kuluu lomalla alkoholia päivässä?
Ja tämä kysely ei ole heille, jotka eivät käytä alkoholia ollenkaan. Vain heille jotka juovat.
Kommentit (43)
Joka päivä pari lasillista valkkaria
Minkä ihmeen takia pitää lipittää viinaa lomalla? En ymmärrä.
Kohta olen ollut neljä viikkoa lomalla ja kuusi siideriä on ruoan tai napostelua kanssa mennyt.
Ei kulu päivittäin. Ehkä joka toinen tai kolmas päivä otan 1-2 lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään kysymystä
Ulkomailla noin 10 annosta päivässä, mökillä noin 15. Yritän pysyä lomalla pois kotinurkista.
10-15 annosta kului joka päivä lomalla. Tämän viikon olen ollut jo töissä ja janottaa. ONneksi on pian viikonloppu, saa juoda taas.
Pari puolen litran calvadosta viikolla ja saman verran v-loppuna (pe - su). Saunasiiderit ja muutama iltapäiväolut päivässä siihen päälle - saunottua tulee päivittäin.
M 42
Perjantaisin viinipullo, siinäpä se. Ruoan kanssa pari lasia ja lopuilla lipitän hiprakan. Sinkun ilot on moninaiset.
Paljon!
( Eli riittävästi. )
" Koskenkorvan makukin on niin päähännousevan raikas. Sisältää vain 38% sallittuja lisäaineita."
Vierailija kirjoitti:
Koska jotkut saavat siitä hyvää oloa, hymy on rekemmässä, lihakset rentoutuvat ja saa nukuttua paremmin. Aamullakin pystyy rentoutumaan ja tottuu nopeasti siihen, että krapulassa ei tarvitse tai huvita tehdä paljon mitään. Toki varjopuolena loman päättyessä morkkikset alkavat kaatua päälle ja alkoholin negatiiviset seuraukset alkavat jo tuntumaan.
Jokaisena hellepäivänä menee pari kaljaa. Helpottaa aavistuksen nukahtamista.
No ei yhtään päivässä. Naurettavaa kipata pari kaljaa joka päivä, ajan hukkaa. Sitten kun juodaan juodaan kunnolla.
Olin lomalla kolme viikkoa ja join sen aikana yhteensä kolme pientä lonkeroa. Mies on ollut lomalla nyt viisi viikkoa ja ei ole juonut yhtään. Olemme 45 ja 47 vuotiaita ja joimme silloin nuorina ihan yllin kyllin.
0-3, enimmäkseen menee tuo 0. Alkoholi huonontaa yöuntani vähissäkin määrin ja seuraavana päivänä on siksi vähän väsähtänyt olo.
Pullo viiniä illassa