Kuinka nopeasti parisuhteeseen Tinder-deitin kanssa?
Tapasin Tinderissä ihanan miehen, mutta mietin, että kuinka nopeasti ikäiseni kolmekymppiset aloittavat nykyisin parisuhteen samalla siis hyläten muiden Tinder-kumppanien tapailun? Ja mitä muille Tinder-kumppaneille (joita on siis ehtinyt jo tapaamaan) siinä vaiheessa kerrotaan?
Kommentit (5)
Tapaileeko naiset muitakin miehiä samalla? Huh!
Vierailija kirjoitti:
Tapaileeko naiset muitakin miehiä samalla? Huh!
Selaillessa tulee useampi matchi, joiden kanssa alkaa kirjoittelemaan. Jos kirjoittelu sujuu, niin yleensä mennään treffeille. Jos tässä kohtaa jää venaamaan siksi aikaa, että sen ensimmäisen miehen kanssa tapaillaan x kertaa, kunnes sitten joskus mies osaa päättää, että haluaako parisuhteen vai ei, niin tässä vaiheessa ne varalla olleet ovat jo unmatchanneet sut. Eli vähän pakko on käydä treffeillä useamman kanssa yhtäaikaa. Itse selailen Tinderiä niin, että yhtaikaa on korkeintaan viisi matchia. Sen enemmälle en jaksa jutella yhtäaikaa.
Tapailtiin 7 viikkoa ennen seksiä ja 3kk oltiin 'parisuhteessa'. En tapaillut muita samanaikaisesti.
Me tavattiin maaliskuussa ja ekan tapaamisen jälkeen puhuttiin, ettei tee mieli tavata ketään muuta. Sitten huhtikuussa sovittiin, että no nyt ei tapailla muita. Mä poistin Tinderin toukokuun lopussa ja mies kesäkuun puolella, kun oltiin sovittu että seurustellaan. Molemmilla oli siinä alussa matchit, joiden kanssa yhteydenpito hiipui.
Mies kertoi, että tämä aiempi match/tapailukumppani oli laittanut viestiä, että mitäs teet juhannuksena ja oli sitten loukkaantunut kun mies oli vastannut, että menee mun kanssa reissuun. Ei ollut ottanut kovin hyvin vissiin, oli kokenut tulleensa vedätetyksi. Jos radiohiljaisuutta on kestänyt kuukauden niin kyllä luulis jo tajuavan, että se on tavannut jonkun muun.
Ja mulla taas mun toiselle kivalle matchille en ensin kehdannut kertoakaan, että olin hänen tapaamisensa jälkeen alkanutkin vakavoitua tän toisen kanssa... se taisi vähän yllättyä ja ehkä pahoitti mielensä, mut eihän tälle mitään voi.
Mullekin on käynyt niin parikin kertaa, että olisin halunnut tavata miehen uudestaan, mutta mies ei. Ghostasivat molemmat, eikä se musta mitenkään kurjaa ollut. Ymmärsin kyllä parin vuorokauden vaikenemisesta ja vastaamatta jättämisistä, mistä oli kyse. Musta se on ihan normaali tapa nykyisin, on ikävää, ettei ymmärretä tätä kuvioo. Mä ainakin mieluummin tuun ghostatuksi kun kuulen, että et oo mun tyyppiä. Ei sitä tarvi sanoa, fiksu ihminen tajuaa kyllä.
Kuinka kauan ootte tapailleet?