Hyvä, toimiva C-vitamiiniseerumi?
Sellainen jossa on tehoa, mutta ei kuitenkaan aiheuta ihan kamalaa pistelyä? Ordinaryn seerumeista kokemuksia?
Kommentit (26)
Mä olen se joka pyysi lähdetietoja. Mun mielestä on hyvä, että asioista keskustellaan ja tarpeen vaatiessa myös kriittisesti. Esimerkiksi dermarollerin ketjussa musta oli hyvä, että joku uskalsi tuoda esille sen negatiiviset vaikutukset kaiken hehkutuksen keskellä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se joka pyysi lähdetietoja. Mun mielestä on hyvä, että asioista keskustellaan ja tarpeen vaatiessa myös kriittisesti. Esimerkiksi dermarollerin ketjussa musta oli hyvä, että joku uskalsi tuoda esille sen negatiiviset vaikutukset kaiken hehkutuksen keskellä!
Täysin samaa mieltä. Mä laitoin ton englanninkielisen linkin aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Mä laitoin ton englanninkielisen linkin aiheeseen.
Edelleen, olette täysin vapaita aloittamaan oman ketjun aiheesta.
Ap
Minulla on ollut käytössä Juice Beautyn C-vitamiiniseerumi, joka on luonnonkosmetiikkaa ja olen tykännyt. Bongasin sen alunperin täältä https://wellea.fi/c-vitamiiniseerumi-parhaat-tuotteet/, jutussa on kivasti esitelty eri ihotyypeille sopivia seerumeita:)
Mä pyysin suosituksia hyviin c-vitamiiniseerumeihin, joten please voitteko pysyä aiheessa. Jos koet tämän aiheen itsellesi tärkeäksi, perusta sille oma ketju.
Ap