Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies: Testailetko omaa viehätysvoimaasi muihin naisiin?

Vierailija
25.07.2019 |

Myös kumppanisi läsnäollessa tuntien käytöksesi ”täysin normaaliksi”?

Ja ikäsi - kiitos?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

Vierailija
2/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi niin tekisin.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ilman vaimoa. Yhden vanhan aknenaaman kanssa istuskellaan Kampissa kytiksellä ajoittain.

M55

Vierailija
4/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - Olen 40 vuotias mies. Mutta joskus joku on kuulemma luullut minun "testaavan viehätysvoimaani"  kun taas omasta mielestäni olen ollut vain tavanomaisen kohtelias. Kummallista. Ei kai se, että elää parisuhteessa tarkoita sitä, ettei saisi olla huomaavien myös muita kohtaan. - Kumppanini, joka sattui olemaan lähellä kun asia tapahtui ymmärsi asian oikean laadun heti. Onneksi. - Olisi ollut tylsää alkaa selittämään, että miten asia eteni.

Vierailija
5/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ei tulisi mieleenikään. Arvostan puolisoani, eikä kyllä kiinnosta muutenkaan pätkääkään. Myötähäpeää aiheuttaa jo meidän ikäluokassamme.

M50

Vierailija
6/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näitäkin löytyy, nämä on juuri niitä jotka pettävät sen oikean osuessa eteen. Mielestäni vähän tökeröä edes kysyä tälläistä.

Vierailija
7/7 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näitäkin löytyy, nämä on juuri niitä jotka pettävät sen oikean osuessa eteen. Mielestäni vähän tökeröä edes kysyä tälläistä.

Samaa mieltä. Toisaalta on myös minusta jotenkin tökeröä se, että jos mies tai nainen on huomaavaisempi kuin mitä itse mahd osasi  odottaa, niin tämä tulkitaan heti niin, että mies (tai nainen) on yrittämässä iskeä ja yrittämässä saada seuraa itselleen... Vähäisen kokemukseni mukaan suomalaisilla on julkisella paikallakin ollessaan verraten suuri tarve "omaan tilaan" eikä ole sopivaa tulla toista lähellle saati sanoa jotain huomaavaista; jos nin tämä saatetaan Suomessa heti tulkita,että toinen lähentelee ja yrittää iskeä.