Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi merkki, josta tiedän miehen olevan sopiva minulle on tämä:

Vierailija
25.07.2019 |

Tunnen itseni kauniiksi ollessani miehen seurassa. Aina, kun miehen seurassa on tuntunut siltä, että on kaunis ja haluttava, on se johtanut pitkään parisuhteeseen. Jos miehen seurassa ei ole tuntunut siltä, on suhde kariutunut, miehen aloitteesta.
Jos mies ei esim. sänkyhommien aikana osaa kosketella rintojani intohimoisesti, on se erittäin huono merkki.

En enää ikinä elättele toiveita, että sellaisesta suhteesta voisi tulla jotain, jossa mies ei näe minua juuri sillä tavalla kuin mielestäni kuuluisi. Aiemmin olen tuohon sortunut.

Oletteko te havainneet tämän omissa tapailuissanne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tämä: sillä on penis.

Vierailija
2/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se fyysinen vetovoima todella tärkeä, mutta kyllä se sen henkisenkin puolen tarvitsee parisuhteeseen. Kuulosti ap siltä, että sun suhteessa on vain läheisyys, kosketus ja seksi tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se fyysinen vetovoima todella tärkeä, mutta kyllä se sen henkisenkin puolen tarvitsee parisuhteeseen. Kuulosti ap siltä, että sun suhteessa on vain läheisyys, kosketus ja seksi tärkeää.

Totta, nuo asiat ovat tärkeitä minulle. Toki myös se, että mies saa minut nauramaan.

Ap

Vierailija
4/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nuo asiat ovat tärkeitä minulle. Toki myös se, että mies saa minut nauramaan.

Ap

Toivottavasti sinäkin saat miehen nauramaan. Ettei mies ole sinulle joku viihdytysautomaatti.

Vierailija
5/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä on sun pitkä parisuhteesi? Mä miellän sen yli 10 vuodeksi.

Vierailija
6/6 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde = paneskellaan yli kymmenen kertaa ennen eroa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan