Hyvä edullinen ripsiväri - kyynelten ja hikoilun kestävä?
Ennen mulle oli tosi tärkeää hyvä silmämeikki, mutta se on nyt iän myötä unohtunut. Viikonloppuna lapsen häät ja kun muutenkin olen viileiden ilmojen ystävä niin haastetta on.
Haluaisin kuitenkin olla mahdollisimman nättinä ja tehdä kauniin meikin.
Kommentit (20)
Rimmeliltä löytyy hyviä ja halpoja.
Mä käyn toisinaan värjäyttämässä ripset. En käytä muuten meikkiä, koska olen maailman laiskin pesemään niitä ja en edes osaa meikata. Kun käy värjäyttämässä niin ei tarvitse huolehtia pesuista, valumisista ym. Mun vakipaikassa maksaa 12,50 ripsien kestovärjäys.
Minulla tuo Sensei 38. Hyvin kestää hikoilut, sateen ja kyyneleet. Ja lähtee lämpimällä vedellä pois.
Hei te Sensaita käyttävät tai käyttäneet, oletteko kokeilleet muita vastaavia ripsivärejä? Haluaisin löytää halvemman tuotteen (raaskisi vaihtaa useammin) ja ainakin Maybellinellä on nykyään samalla periaatteella toimiva Snapscara, mutta onkohan mistään kotoisin.
Vedenkestävän luottoripsivärini valmistus lopetettiin jokunen vuosi sitten. Kokeilin montaa, myös Sensaita, mikään ei tuntunut hyvältä. Pitkät ripseni oikenivat eivätkä näyttäneet oikein miltään. Satuin sitten lukemaan jotain arvostelua, jossa Essensen false lashes ripsari sai hyvät pisteet. Maksaa n. 3,5e, joten aivan naurettavan halpa. Siispä kokeilin ja siitä lähtien tämä on ollut käytössä. Tämä EI ole vedenkestävä. On kuitenkin tullut ilmi, etten oikeasti ole tarvinnut vedenkestävää ripsiväriä, vaikka niin olen luullut. Varsinkin jos käyttää ripsiväriä vain yläripsiin, ei pienet itkutkaan haittaa ja hyvin pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn toisinaan värjäyttämässä ripset. En käytä muuten meikkiä, koska olen maailman laiskin pesemään niitä ja en edes osaa meikata. Kun käy värjäyttämässä niin ei tarvitse huolehtia pesuista, valumisista ym. Mun vakipaikassa maksaa 12,50 ripsien kestovärjäys.
Mulla ei näy kestoväri ollenkaan, on niin lyhyet töpöripset. Otin sellaisen pari vkoa sitten ja nyt jo kulunut pois sekin vähä. Lienee yksilöllistä.
Hyvä ja oikeasti halpa vedenkestävä on ainakin Miss Beauty Londonin waterproof ripsiväri. Prismasta ainakin saa ja hintaa alle 3 €.
Vierailija kirjoitti:
Vedenkestävän luottoripsivärini valmistus lopetettiin jokunen vuosi sitten. Kokeilin montaa, myös Sensaita, mikään ei tuntunut hyvältä. Pitkät ripseni oikenivat eivätkä näyttäneet oikein miltään. Satuin sitten lukemaan jotain arvostelua, jossa Essensen false lashes ripsari sai hyvät pisteet. Maksaa n. 3,5e, joten aivan naurettavan halpa. Siispä kokeilin ja siitä lähtien tämä on ollut käytössä. Tämä EI ole vedenkestävä. On kuitenkin tullut ilmi, etten oikeasti ole tarvinnut vedenkestävää ripsiväriä, vaikka niin olen luullut. Varsinkin jos käyttää ripsiväriä vain yläripsiin, ei pienet itkutkaan haittaa ja hyvin pysyy.
Tässä varmaan arvostelu, josta selvisi Essence The False Lashes Mascaran edut - ainoa haitta tuo jälkisiivous... https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/muoti-kauneus/haaveiletko-tuuhei…
Essence waterproof aiheutti mulle silmätulehduksen. Ostin Cliniquen ja se toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vinkki toki sellaiselle, jolta sattuu löytymään räpsyistä pituutta ja/tai tuuheutta luonnostaan. Monen ripsissä pelkkä kestoväri ei näytä yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Essence waterproof aiheutti mulle silmätulehduksen. Ostin Cliniquen ja se toimii hyvin.
Bakteerit sen tulehduksen aiheuttaa. Allergisen reaktion kyllä saatoit saada.
Ranskalainen Rip's de Pimp's on tosi laadukas ripsari.
Sensai varisee mulla :-|
Ainoa hyvä ikinä oli Lancome cils tint tms mutta sitä ei enää saa. Eli hailakkaripsisenä mennään, tai sitten Sensain kanssa mustaa röppöä alaluomilla.
Isadoralla oli ainakin joku Sensaita ja Cliniqueta vastaava. Ihan toimiva, joskin harja taisi olla mun makuun liian iso. Maksoi muistaakseni n.17e.
Mun vakkari on Max Factorin 2000 Calorien vedenkestävä ripsari. Pitää taivutukset ja harjalla saa helposti eroteltua kököt pois. Massa ei ole kovin paksua, eli ei tule hämiksenjalkoja. Pitää hikoillessa ja itkiessä, tosin kunnon itkunpuuska levittää kyllä jo tän poskille. Mutta esim. häissä yms juhlissa kestää ilonkyyneleet hyvin!
Ne cliniquen, sensain esteelauderin jne 38asteisella vedellä lähtevät on loistavia ja kestää hien, kyynelet, rasvan ja ylipäänsä kaiken muun paitsi silmien käsillä hieromista.
Laatuunsa nähden ne on minusta edullisia (siinä 25€), mutta yhdelle käyttökerralle tulee toki hintaa jos et käytä kuin kerran.