Muita yksinäisiä perheellisiä ihmisiä?
Mietin onko meitä paljonkin? Minusta on alkanut tuntua siltä, että minulla on vain lapset seurana ja tietty mies riesana.. Ei juurikaan omia ystäviä. Kaikki jääneet jonnekin matkan varrelle...
Tänäänkin teki yksi vanha ystävä oharit, kun piti tavata tällä viikolla, mutta kuulemma tulikin niin paljon kaikkea muuta...
Kommentit (5)
Täällä yksi!
Minulla on kyllä ystäviä, mutta asuvat kaukana ja yhteydenpito rajoittuu lähinnä whatsapp viestittelyyn pari kertaa viikossa (aina ei sitäkään).
Lasten kanssa tulee lähinnä vain juteltua ja puuhastelua, sekä isäni kanssa pari kertaa viikossa. Yleensä rakennetaan yhdessä jotain uutta kivaa lapsille :D
Lapsia minulla on kaksi (5- ja 8-vuotiaat) ja kesäisin luonani asuvat myös 11-, 13- ja 16-vuotiaat siskoni.
Olen eronnut lasten isästä reilu vuosi sitten, hän on osasyy siihen, miksi olen niin yksinäinen (hänen kanssaan kaikki vapaa-aika piti omistaa hänelle ja voi sitä uhriutumista, kun pari kertaa vuodessa teinkin jotain ystävieni kanssa enkä hänen).
Nyt tulevana viikonloppuna meillä on kahden kaverin kanssa mökkiviikonloppu tulossa! Viimeksi nähty lokakuussa 2018. Eli ei kovin usein tule kavereita nähtyä.
Kyllä leuat käy kaksi päivää, kun puheripuli iskee (ainakin mulla kun yleensä keskustelen vain lasten kanssa).
N28
Olen pitkässä parisuhteessa eikä yhtään ystävää muuta kuin Facessa joitakin henkilöitä joita en ole kylläkään livenä nähnyt enkä ole puhunut heidän kanssaan esim.puhelimessa. Miehen kanssa puhun vähän päivittäin ja kaupankassalle sanon hei ja kiitos. Kevättalvella olen puhunut viimeksi oikeastaan kenenkään muun kuin kumppanin kanssa. Sukua ei ole eikä mitään verkostoja. Näillä mennään. Tsempit yksinäisille!
Me menetimme paljon ystäviä silloin laman aikana. Moni menetti kotinsa ja firmansa ( 2 arkkitehtiä ).Paras ystäväni erosi , sillä mies muuttui väkivaltaiseksi. Nyt perhe on jossain salaisessa suojelussa, eikä hän voi pitää yhtä niitten kanssa, jotka asuvat miehen kanssa samassa kaupungissa. Pitkäaikaisen ystävän olen menettänyt kun hän oleskelee lähinnä ulkomailla yhden tyttärensä lasten apuna.Meidän Lasten perheitten kanssa ollaan kyllä joka päivä yhteydessä. Omat ystävät olisi tärkeätä rupatteluseuraa. On minulla kiva puoliso, mutta ei hän rupattele. Haluaisin ystävän , josta ei tulisi riesaa, en halua , että hän olis joka aamu ovella. Ei ole myöskään shoppailuseuraa, kun lapset ovat poikia. Fb:ssä on paljon seuraa ympäri maailmaa, on serkkuja ja muita tuttuja. siellä menee paljon aikaa. Miesseuraa saan helposti, mutta haluaisin juuri naisseuraa.. Baareissa en käy. Yksi ystävä menehtyi syöpään.
Täällä yks. Lapsestakaan ei ole seuraa, ikää hänelllä 16v.