Missä teitä kivoja miehiä tapaa?
Sinkkuna tullut oltua kohta 2 vuotta ja en ole tavannut ainuttakaan varteenotettavaa miestä. Joko ghostataan tai ei haluta "mitään vakavaa". Tuo ghostaaminen on kaikista pahinta, tulee niin kurja olo, mielummin ihan rehelliset pakit. En ole ollut Tinderissä ym. muissa deittijutuissa. Yöelämässä tapaa vain humalaisia, työpaikalla suurin osa naisia.. Onko ns. normaaleja kivoja miehiä ja missä tapaan teidät? N32
Kommentit (53)
Onko ollut 2 vuotta tauotonta kul li karu selliä?
Kiitos ei.
Kaikki kunnon miehet on jo parisuhteessa. Ja ne vapaatkaan kunnolliset ei huoli noin vanhaa, koska paras lasten hankkimis ikä alkaa olla ohi.
https://ylilau ta.org/sekalainen/103993646
Tein sulle seuranhakuilmoituksen käy valkkaamassa parhaat päältä.
Mustalistattu sana/osoite joten joudut kopioimaan sen osoiteriville ja poistamaan tuon välilyönnin.
Sun pitää postaa tissit timestampilla
ylilaudalta terveisiä!
-sopsy ''YP'' kieksi
Paksupää kirjoitti:
Kotona, töissä ja harrastuksissa. Ai niin, varattukin olen. Ja liian vanhakin, ehkä.
Itse arvostan naisissa huumorintajua, älykkyyttä, taitoa nauraa itselleen ja tietty kauneutta. Totista ja/tai tyhmää kaunotarta en jaksaisi päivääkään.
Mutta vaimoni onkin kaikkea sitä, mitä arvostan. Olen onnekas, kun hän on hyväksynyt minut sellaisena kuin olen.
Sellainen ässburgeri siellä . Luuletko saavasi noille hepertelyillä tykkäyksiä näiltä tinder-vosuilta. Voi vit tu sun kanssas.
Voi hyvänen aika. Sitten samaan aikaan täällä porukka itkee että naista ei saa. Ja kettuilua tulee vaan päin näköä...
Meneppä katsomaan suomi24 ja/tai OkCupid.. Kyllä niistä löytyy. Jonkun verran joutuu ehkä karsimaan.
Mistä nämä tulee, että jos olet kolmenkymmenen juna meni jo, lapsien suhteen, ei voi ymmärtää kun tietää niin monia lähipiiristä jotka on vielä reilusti vanhempanakin hankkinut lapsia
SosYp kirjoitti:
ylilaudalta terveisiä!
-sopsy ''YP'' kieksi
Toukokuussa 2017 Sami "Sopsy" Kieksi loi uuden kuvalaudan nimeltään Nyymi.fi. Koodin hän varasti siihen sivustosta Yli la ut a.org "2.0". Erona se, että tällä varastetulla koodilla hänen tekemänsä versio on yli 20 kertaa hitaampi.
vihapuhebotti sekosi ja kaikki sensuurit menee huti.
Hmm vastasin jotain ihan tavallista että tulin juuri töistä jne mutta viesti meni silppuriin. Onpa kuuma aihe?
Me ollaan näissä deitti-palveluissa kuvattomina. Pitää vaan hyväksyä että hyvät miehet on varattuja, mutta ei siitä tarvitse ongelmaa tehdä.
64/34 toi yli la uta panee botin aivan sekaisin.
Todella urheilullinen rikas ja supliikki ym. Edelleen nainen etsinnässä. Ei ole sinua tullut vastaan.
TISSIT TIMESTAMPILLA TAI EI USKOTA.
harmillistamuttatotta kirjoitti:
Kaikki kunnon miehet on jo parisuhteessa. Ja ne vapaatkaan kunnolliset ei huoli noin vanhaa, koska paras lasten hankkimis ikä alkaa olla ohi.
Ei ole mulle väliä naisen lastenhankkimisiällä, koska en halua lapsia. -Mies
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla uiskentelin, makoilin ja istuskelin yksin 3 tuntia tänäänkin. Tuu ja laske peitto siihen viereen ja ala juttelee.
Katselin siinä teinityttöjä ja masturboin salaa.
Ennemmin suutelen lonkerotölkkiä yksin asunnossani. Ei pääse naiset likistelemään.
Tyllerö vitt....