Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin parvekkeella luuranko(nukke)?

Vierailija
24.07.2019 |

Siis onko ihan sallittua pitää tuollaista partsillaan niin että se on tahallaan sijoitettu kaiteeseen nojaamaan ja pelottelemaan ohikulkijoita? Se on nukke mutta silti karmiva.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä näillä keleillä voi päästää luurangonkin partsille vilvoittelemaan, siellä kaapissa voi olla tukalat oltavat.  Ja miten jotakin voi järkyttää maailman luonnollisin asia? Järkyttyjälle voi olla järkytys että hänelläkin on luuranko sisällään, juoksepa sitä karkuun!

Jos läheinen ihminen on kuollut ja pitää katsella jotain naapurin luurankoa päivittäin niin inhottavaahan se on. Ajattele omalle kohdallesi.

Minun äitini ja isäni ovat kuolleet molemmat polttohaudattu. Minä niin pahoitin mieleni kun naapuri hiiligrillillä grillasi ja siitä tuli tuhkaa.  Miksi hän ei voi ajatella minua!?

Vierailija
22/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on inhottava kun on ollut tässä kuolintapauksia lähipiirissä. Ja sitten kulkee tuollaisen ohi päivittäin. On niin matalla että näkyy. ap

No byyhyy. Ei kuulu sulle mitä muut pitää parvekkeellaan eikä sun paha mieli oo sen naapurin ongelma. 

Suomalaiset ovat tutkitusti maailman epäempaattisin kansa. Eikä ihme.

Koko maailmanko pitäisi nyt sun pillin mukaan hyppiä koska "kuolintapauksia lähipiirissä"? Mtäpä jos hankkisit vaikka oman elämän etkä valittaisi asioista jotka eivät sulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä näillä keleillä voi päästää luurangonkin partsille vilvoittelemaan, siellä kaapissa voi olla tukalat oltavat.  Ja miten jotakin voi järkyttää maailman luonnollisin asia? Järkyttyjälle voi olla järkytys että hänelläkin on luuranko sisällään, juoksepa sitä karkuun!

Jos läheinen ihminen on kuollut ja pitää katsella jotain naapurin luurankoa päivittäin niin inhottavaahan se on. Ajattele omalle kohdallesi.

Ajattelen. Läheisiä on kuollut ja olen nähnyt luurankoja, sekä feikkejä että aitoja. Kertaakaan en ole mielessäni assosioinut näkemääni luurankoa läheisen luurangoksi. Inhosi on alkukantainen reaktio ja johtuu kuolemanpelostasi. 

Vierailija
24/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat kertokaa mitä hauskaa tässä on kun mua ei naurata.

Tuskin se siihen on sun viihdykkeeks laitettukaan joten ei sun tarvii nauraakaan. Jokainen saa sisustaa parvekkeensa just miten huvittaa ellei lakia riko ja tässä tapauksessa ei riko.

Kenen viihdykkeeksi se on sitten ripustettu juuri niin että se näkyy partsin ulkopuolelle? Eiköhän ohikulkijoiden. Aika outo tyyppi joka seurustelee siellä partsilla luurangon kanssa kesästä nauttien.

Ja kyllä on säännöt sille mitä partsin ulkopuolelle saa näkyä, ei saa pyykitkään.

Vierailija
25/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa pitää isoa luuranko parvekkeellaan? Eihän tuo ole kenestäkään kivaa.

mikähän se sä oot sanomaan mikä on kivaa jonku toisen mielestä...pönttö

Vierailija
26/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on inhottava kun on ollut tässä kuolintapauksia lähipiirissä. Ja sitten kulkee tuollaisen ohi päivittäin. On niin matalla että näkyy. ap

No byyhyy. Ei kuulu sulle mitä muut pitää parvekkeellaan eikä sun paha mieli oo sen naapurin ongelma. 

Suomalaiset ovat tutkitusti maailman epäempaattisin kansa. Eikä ihme.

No niin näyttävät olevan. Naapurinkin pitäisi tehdä somisteluratkaisunsa sen mukaan miten MINÄ mieleni pahoitan ja pelkään.

Vierailija
27/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se siihen on sun viihdykkeeks laitettukaan joten ei sun tarvii nauraakaan. Jokainen saa sisustaa parvekkeensa just miten huvittaa ellei lakia riko ja tässä tapauksessa ei riko.

Kenen viihdykkeeksi se on sitten ripustettu juuri niin että se näkyy partsin ulkopuolelle? Eiköhän ohikulkijoiden. Aika outo tyyppi joka seurustelee siellä partsilla luurangon kanssa kesästä nauttien.

Ja kyllä on säännöt sille mitä partsin ulkopuolelle saa näkyä, ei saa pyykitkään.

Ai onko sen taloyhtiön säännöissä että "Parvekkeelta ei saa näkyä luurankoja"?

Vierailija
28/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni mielenkiintoiseksi! Jos se luuranko on naapurisi niin milloin viimeksi näit naapurisi elossa ja kuka siinä nyt asuu?! Oletko haistanut voimakkaan kemikaalin tuoksun? Nyt päästiin asiaan APn naapuri on listitty!

Vierailija
29/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijälle valitus, kyllä sitä on jotain sääntöjä mitä parvekkeella saa säilyttää...

Vierailija
30/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi sulanut helteessä ja sinä et soita minnekään. 

Vierailija
31/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä siellä asuu? Veikkaan että joku nuori pari koska onhan tuo nyt uskomattoman lapsellista. Kukaan aikuinen ihminen ei halua nähdä jotain luurankonukkea parvekkeellaan päivittäin. Kaikenlaista.

Kommentit taattua vauva-tasoa.

Vierailija
32/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kranaatista tehty lamppu. Jos ottaisi siitä pois lamppu osat sitten laittaisi parvekkeelle. Kauankohan kestäisi kun saisin huomiota? 

Vierailija
33/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini ja isäni ovat kuolleet molemmat polttohaudattu. Minä niin pahoitin mieleni kun naapuri hiiligrillillä grillasi ja siitä tuli tuhkaa.  Miksi hän ei voi ajatella minua!?

Just joo. Taitaa olla kommentin kirjoittaja joku jonne.

Vierailija
34/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, että oikein luuranko parvekkeella. Niin mieleni pahoitin.

Vierailija
35/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko sen taloyhtiön säännöissä että "Parvekkeelta ei saa näkyä luurankoja"?

Kohta 37 pykälä 13

" Ei luurankoja parvekkeelle olkoon ne aitoja tai sitten muovisia. Jokainen kiinteistöhaltija pitäköön luurankonsa piilossa kaapissa. HUOM pihatalkoissa sievässä humalassa voi purkautua kaapissa olevista luurankoista. "

Vierailija
36/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaisilla nyt on niin outo huumorintaju ettei mitään rajaa. Onhan ne pääkallohuivitkin täällä aina yhtä muodikkaita ja kuolema niin hauska asia.

Veikkaan että naapurisi on olevinaan kovakin humoristi.

Sinuna soittaisin isännöitsijälle.

Vierailija
37/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala, että oikein luuranko parvekkeella. Niin mieleni pahoitin.

Onko tämä teillä päin tavallistakin? Montako luurankoa bongaat kotimatkallasi?

Vierailija
38/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on jäänyt Halloween päälle varmaan.

Vierailija
39/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaisilla nyt on niin outo huumorintaju ettei mitään rajaa. Onhan ne pääkallohuivitkin täällä aina yhtä muodikkaita ja kuolema niin hauska asia.

Veikkaan että naapurisi on olevinaan kovakin humoristi.

Sinuna soittaisin isännöitsijälle.

Jos osaa suhtautua normaalisti kuolemaan pitää sitä arvossaan. Mutta ei anna sille mitään peikon roolia elämässä vaan osaa jopa nauraa sille. Elämä kevenee heti huomattavasti kun jokainen meistä kuolee. Minä olen 38 vuotias ja menettänyt isovanhemmat, isän, äidin, serkkuja 3 kpl joista viimeisin toukokuussa. Silti en pelkää kuolemaa vaan pidän sitä normaalina.

Vierailija
40/48 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkisopiskelijoiden parvekkeilla ihan tavallisia. Niiden avulla mukava opiskella ja pienissä opiskelijakämpissä ei tilaa säilöä sisällä. Kumma että tuollainen voi niin järkyttää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi