Jos petollisen ex- miehesi ja tämän salarakkaan parisuhde kariutuisi?
Kommentit (13)
Kyllä. Salarakas sai maistaa omaa lääkettään, kun ex-mieheni vaihtoi taas uuteen.
Vierailija kirjoitti:
En. Elämä on liian lyhyt velloa katkeruudessa tai kostonhimossa.
Mitäs kostonhimoa siinä on kun karma antaa pettäjälle ansioidensa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kostonhimoa siinä on kun karma antaa pettäjälle ansioidensa mukaan?
No minä en usko karman lakiin. Jos eksäni ja uuden naisensa suhde kariutuisi, niin omaa typeryyttäänhän se vain on, ei sillä karman kanssa ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse katkeruudesta tai kostonhimosta vaan niiden ihmisten oman käytöksen loogisesta seurauksesta. Karma toimii juuri näin. Aika inhimillistä tuntea vahingoniloa ja tyydytystä ko tapauksessa.
Ihan kuin tunnevammaiset välittäisi jos panosuhde kuihtuu. Suhteen kantava kiihoke on ollut kuitenkin pettäminen. Jos sitä ei voi yhdessä tehdä ja toinen tai kummatkin pettää niin sehän ei ole sitten enää se sama suhde missä harrastuksena oli pettäminen joka oli se liima, kun liimaa ei ole niin ei ole suhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pettäneelle loistava tilaisuus oppia elämästä! Ajatus eksän henkisistä kasvukivuista.. ja siis kasvusta ilahduttaa minua suunnattomasti vaikken siitä aktiivisesti haaveilekaan. Ja ah, kun myös oma haavoitettu itsetuntoni eheytyy kun ristiinnainut ex-mies viestittelee katuvia ja lämmitteleviä lupauksia (puheluihin en vastaa). Kyllä minä sittenkin voitin moraalisesti ja elämänlaadussa entisen elämäni. Miksei siitä saisi iloita? Eikä eksänkään kohtaloa tarvitse minun surra, hänhän sai sen mistä haaveili. :)
Olisin. En ole antanut anteeksi. Toivon itseni vuoksi, että jonain päivänä annan. Mutta se päivä ei ole vielä koittanut.
Tosin, vaikka eroaisivat uskottomuuden vuoksi, heidän tapauksessa tiedän, että kumpikaan ei tuntisi samaa tuskaa kuin minä tunsin,
joten vaikka pettäisivät toisiaan, niin tuskin se heitä hetkeuttaisi.
Uutta käyttöesinettä vain siirtyisivät liehittelemään.
En. Heidän perhe on lasteni viikonloppukoti kahden viikon välein. Jos se hajoaa, mies lähtee viihteelle eikä taatusti huolehdi lapsista. Pahimmillaan pyrkisi takaisin riesakseni. Lapset menettäisivät uudet "sisarensa" ja äitipuolen, joihin ovat kiintyneet. Olkoot vaan ikuisesti onnellisia, on kaikilla meillä helpompaa.
Eipä ole tuollaista, mutta ei noin alkaneilla suhteilla ole kovin hyvä ennuste. En varmaan olisi yllättynyt.
Mulla ei ole petollista exää, mutta varmaan olsisin salaa tyytyväinen. Varsinkin jos molemmat pettäisivät toisiaan, buhahahahaha!!!