Kenen henkilön tai minkä ilmiön fanitusta et ymmärrä?
Minä en ymmärrä tätä koko somevuohotusta. Enkä ymmärrä tubettajia ja heidän ihailuaan.
Olen syntynyt 80-luvulla, eli en edes mikään kalkkis vielä.
Oma tyttäreni on alkanut seurata tubettajia ja menee ihan yli minun ymmärrykseni.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tubesta löytyy kaikenlaisille kaikkea. Kyllä mä mieluummin tubettajia katselen kuin telkkaria. Monet uutiset ovat paljon paikkansa pitävämpiä kuin Suomen mediasta ammennetut "uutiset".
Mikä sulle on ylitsepääsemätöntä tässä ilmiössä?
N47
Mä en ymmärrä sitä ilmiötä, kun jengi alkaa vänkäämään ja mussuttamaan, koska eivät hyväksy toisen eriävää mielipidettä.
Annettaisiin kaikkien kukkien kukkia!
Yö, Lauri Tähkä, chisu, Jenni Vartiainen, jaajo
En ymmärrä Brasilian ihailua. Väkivaltainen maa, jonka futisjoukkue on täynnä filmaavia neitejä.
En tajua noin ylipäätään henkilöpalvontaa tahi fanitusta - etenkään aikuiselta ihmiseltä, Säälitääväähän sellainen on. Vähän kuin kuninkaallisten fanittaminen vanhuksilla ä hiukkasen seniiliä ja reppanaa.
En ymmärrä pyöräilyvihan fanitusta.
Twilight ja Fifty Shades of Grey... O.O
Bloggaajat, instapyllistelijät, tubettajat.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tubesta löytyy kaikenlaisille kaikkea. Kyllä mä mieluummin tubettajia katselen kuin telkkaria. Monet uutiset ovat paljon paikkansa pitävämpiä kuin Suomen mediasta ammennetut "uutiset".
N47
Mä en ymmärrä sitä ilmiötä, kun jengi alkaa vänkäämään ja mussuttamaan, koska eivät hyväksy toisen eriävää mielipidettä.
Enhän mä nyt sitä tarkoittanut. :D Mielipiteet on helpompi niellä, jos olisi yksikin perustelu.
Itse en ymmärrä tuota ilmiötä, kun aletaan heti rähjäämään, kun jotain kysyy. Kaikki nähdään vänkäämisenä ja vittuiluina.
Kysyin kun uteluttaa, mielenkiinnosta.
Pahoittelut. :)
N47
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Enhän mä nyt sitä tarkoittanut. :D Mielipiteet on helpompi niellä, jos olisi yksikin perustelu.
Itse en ymmärrä tuota ilmiötä, kun aletaan heti rähjäämään, kun jotain kysyy. Kaikki nähdään vänkäämisenä ja vittuiluina.
Kysyin kun uteluttaa, mielenkiinnosta.
Pahoittelut. :)
N47
Sietääkin!
Ilkeilyyn perustuvia "huumori"videoita. Siis sellaisia joissa vaikka nolataan joku tosi pahasti, säikytellään lapsia tai eläimiä, joku satuttaa itsensä oikeasti kunnolla jne.
Kardashianien. En vieläkään ymmärrä mikä niissä on se juttu. Eivät ilmeisesti näyttele eivätkä laula. (Lukuunottamatta sitä yhden niistä tekemää pätkää)
Tyhjästä draamailua, etenkään somessa tai muuten julkisesti tapahtuvaa.
Kuka muka ihailee tubettajia, tubettaja oli suuressa ammattien arvostustutkimuksessa kaikkein vähiten arvostettu ammatti koko yli 300 ammatin listalla. Ovelta ovelle kauppiaskin on ammattien arvostuslistalla korkeammalla sijalla kuin tubettaja, samoin puhelinmyyjä.
Halla-Ahon, etenkin Mestariksi kutsumista en ymmärrä. Huumorina voisi mennä, mutta jotkut ovat oikeasti tosissaan.
N47