Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiinnostaa psykologian opiskelu ja olen aikuinen. Onko voimista opinnoista hyötyä hakiessa?

Vierailija
24.07.2019 |

Miten vaikea on päästä Helsingin yliopistoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimista opinnoista siis

Vierailija
2/5 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyötyä. Aluksi pääsykokeessa, ja sitten valmistut nopeasti.

Vierailija
4/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksesta se lähee. - Avoimen yliopison kursseista taas voi olla monen laista hyötyä.

Jos ja kun saat opiskelupaikan niin voit hakea avoimen yo:n opinnoista hyväksilukuja ja näin saada nopeammin kokoon ao. tutkinnon.  - En tiedä voiko saada päätoimisen opiskelijan ja oikeuden suorittaa tukinto, niin etä opiskelee "riiävän määrän" opintoja avoimessa yo:ssa psykaa. (- Joissakin oppiaineissa tämä on mahdollista). 

Vierailija
5/5 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen yliopiston opinnoista on hyötyä pääsykokeessa, koska a) kaikesta pohjatiedosta on hyötyä ja b) opit siellä tieteenalalle ominaista ajattelua ja ilmaisua, joiden avulla onnistut pääsykokeessa paremmin.

Avoimen yliopiston opinnoista on hyötyä itse opinnoissa sisäänpääsyn jälkeen, koska niistä saa joko kaikki tai osan (riippuu missä ne on suoritettu ja missä olet tutkinto-opiskelijana) luettua tutkintoon, eli sun ei tarvi suorittaa kursseja uudestaan.

Avoimen yliopiston opinnoista on hyötyä myöhemmin vaikka et pääsisikään opiskelemaan, koska voit sekä sanoa opiskelleesi nämä asiat että hyödyntää saamiasi tietoja käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän