Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mista johtuu et mun silmissa nakyy varisevia juovia? vahan samaan tapaan kuin katsoisi esim. telkkaria jonka kuva ei ole ihan kohdallaan

Vierailija
27.05.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ne niitä samoja kuin mulla? sellaisia kuin harmaita langanpätkiä sellaisia kiemuroita tms, läpikuultavia. Mulla on ollu niitä enemmän aina imetyksen aikaan, johtuisko hormoneista?

Vierailija
2/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on alkanut noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja äidilläni on tuollaisia näköhäiriöitä joskus (harvoin), joista tiedämme, että ne ovat migreeniin liittyviä. Onneksi kummallakaan ei silti ole päänsärkyä, vaikka niin monilla migreeni-ihmisillä on. Häiriöt menevät ohi, kun lepää vähän aikaa. Eivät ole vaarallisia.

Vierailija
4/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan että ekan kerran niitä oli häiriöksi asti esikoista imettäessä. Kun lopetin imetyksen, katosivat saman tien. Toista imettäessä eivät tainneet niin paljon häiritä, mutta kolmannen kanssa alkoivat vilistä silmissä kun menkat alkoivat imetysaikana. Eivätkä ole vieläkään hävinneet vaikka imetyksen lopetuksesta on vuosi aikaa. Minä luulen, että niillä on paljon tekemistä hormonien kanssa. Lääkärille selitin asiaa ja hän vain sanoi, että eivät ole vaarallisia.

Vierailija
5/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt niitä kokoelämäni..

Yhden ihmisen olen tavannut joka myös näkee niitä.

Ei kyllä liity päänsärkyyn tai raskauteen. Itse olen pohtinut jotuisiko aurinkovioista(?) tai kaihista=), joku silmävika se on..

Vierailija
6/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ovat lasiaisen samentumia. Esiintyy yleensä likinäköisillä.

Vierailija
7/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka liikkuvat kun liikutan silmiäni. Niitä on välillä todellakin häiriöksi asti riippuen hormonikierrosta. Lapsena muistan että niitä oli joskus. En ole ap kysyjä, vaan tuo toinen keskustelija

Vierailija
8/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen aivan hyvin ellei niitä satu olemaan paljon.

Vierailija
9/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ne ovat lasiaisen samentumia. Esiintyy yleensä likinäköisillä.

Vierailija
10/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä lasiaisen samentumilla tekemistä oikeasti hormonien kanssa? Mun mielestä on, mutta luulenko vain?

Vierailija
11/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus mulle tulee sellanen näköhäiriökohtaus, sahalaitakuviota ja näön sumentumista, menee ohi yleensä kymmenessä minuutissa. Voisin kuvitella, että vastaavanlaisia on migreenin esioireina. Aika harvoin tällaisten näköhäiriöiden taustalla on mitään vakavampaa, kaihia tms. Itse ainakin käyn sen verran usein silmälääkärillä, etten ole huolestunut.

Vierailija
12/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia harmaita söheröitä, joissa välissä on paksumpi möykkypallo. Ne ovat mulla aina ja aina samannäköisiä. Lääkäri sanoi, että " meillä kaikilla on tuollaisia" . Oon kyselly tutuilta, eikä niillä ainakaan ole. Välillä huolestuttaa ja välillä todella haittaa näköä. Välillä jopa yritän kädellä sohasta niitä pois, ku luulen et on jotain leijuvia roskia.

Vierailija
13/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mullekin ne on lisääntynyt yhtäkkiä imetysaikoina. Ja väitän että liittyy hormoneihin. Mitä sulle sattui silloin viime kesänä? Imetätkö? Vai aloititko jonkun hormonaalisen ehkäisyn?

Vierailija
14/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustaa että vanhuksena on harmaakaihi, mutta silmälääkäri kumosi sen väitteen

Vierailija
15/15 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hormonimuutosta pitäisi olla, kaikki ennallaan. Olin 2 vko etelän lomalla ilman aurinkolaseja :) Voisko olla auringon aiheuttamia muutoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi