Välikausivaatteet vauvalle ja 4v:lle, millaiset...
Hei
Pitäisi löytää 4v pojalle syksyksi välikausipuku.. Kaksiosainen mielellään. ( haalari on jo).. Reimatec on ainakin takin osalta ulkona, mutta housut voisin ajatella ostavani.
Mutta suositelkaa ja antakaa vinkkejä mistä hyvä kaksiosainen puku päiväkotilaiselle :)
Lisäksi vauvalle pitäisi n 62-68cm välikausihaalari ostaa, ei tec malli tai muu kosteussuojattu tarvitse olla. Mistä löytyisi kivoja, tytölle..
Onko esim h&m:llä, kaphalilla tms tullut välikausivaatteet myyntiin? vai tuleeko niissä ollenkaan enään kun vasta keväällä?
Meillä oli pojalle välikausihaalari nyt keväällä ostettu, jonka oletin menevän syksyllä myös. Mutta poika otti mega kasvu spurtin eikä nyt ole mitään vaatteita syksyksi!
Kommentit (2)
Sekä 2-os. että haalareita, niissä kai ohut vuori, mutta just sellaisen ostaisin, jos meidän lapsilla ei olis jo sopivia pukuja. Hinta-laatusuhde ollut kohdallaan.
Muistaakseni myös Prismat ja CM:t ovat syksyllä elo-/syys-/lokakuussa mainostaneet tarjouksissaan erinäisiä pukuja, eli varmasti saat lapsellesi puvun. Käsittääkseni myös ruotsalaisketjuihin tulee joitakin pukuja, että valinnanvaraa lienee ihan hyvin, jos et kovin nirso ole. Sellaisessa liikkeessä kuin Polarn och Pyret on kai myös aina syksyisin ulkovaatteita.
Elokuu on ollut viime vuosina aika lailla kesäkk ainakin eteläisessä Suomessa, joten tuskin kannattaa hirmuista kiirettä pitää :-)
Oletko tavannut Ver de Terren välikausivaatteita? Meillä on pojalle ollut juuri kaksiosainen puku, joka toimii hyvin, koska poika saa sen itse päälle alusta loppuun. Kovasti tykännyt. Muutenkin ollaan oltu tosi tyytyväisiä ja nyt olen katsellut tytölle samanlaista.. Ver de Terreä on haalariversionakin, ja käsittääkseni samoilla ominaisuuksilla kuin kaksiosaiset.. Olen nettikaupoista etsinyt ja meidän kokoja (alle 6v) alennuksessa löytyi vain uudesta(?) nettikaupasta www.miniq.fi. Värit ainakin meidän lasten mieleen! Onnea etsimiseen!