Värittömät kulmakarvat -pitääkö vai värjätä?
Olen luonnostaan ihan blondi, enkä meikkaa kuin minimalistisen vähän ripsiväriä - en aina sitäkään. Kulmakarvojani mietin. Nuorena värjäsin ja tummensin kynällä. Nykyään en taas ole jaksanut. Mielestäni näytän suunilleen yhtä hyvältä (eli näillä väreillä melko mitättömältä) joka tapauksessa. Mutta silti käy mielessä että pitäskö taas värjäyttää.
Mitä mieltä itse olette?
Kommentit (11)
Kannattaa pitää värittöminä vai värjätä?
Ihan miten tykkää. Itse haluan olla kulmakarvallinen, minulla on mictobladingit.
Ihailen vaaleita ihmisiä. He ovat tosi raikkaan näköisiä. Olisinpa syntynyt vaaleaksi.
En värjäisi kulmiani. Koska näytät hyvältä muutenkin, ole vain oma itsesi!
Oma katseeni on tuijottava ja pistävä ilman kulmakarvojen kehystävää vaikutusta. Näytän Valkoiselta Kulkijalta. Sanoisin, että kevyt värjäys on hyvä.
Itsellä täysin vaaleat kulmat jos en värjää, joten itse kestovärjään ne vaaleanruskeiksi.
On luonnollisen näköiset, eikä tule vihainen ilme, kuten liian tummien kanssa joskus käy.
Siniset kulmakarvat ja siniset viikset.
No riippuu ihan ihmisestä ja iästä.
Olen tumma mutta vaaleat kulmat omaava ja kun käyn värjäyttämässä ne niin koko kasvojen ilme paranee.
Kulmat kohottavat kasvoja varsinkin tällaisella melkein nelikymppisellä.
Itse olen vaalea, värjään tukkaa ruskeaksi. En värjää kulmakarvoja mutta meikkaan kulmakynällä ruskeaksi joka aamu. Värjäys on mulla vähän turha koska kulmakarvat on kumminkin niin harvat ja kapeat että silti täytyisi myös meikata.
En värjäisi. Minusta vaaleahiuksisille sopii parhaiten vaaleat kulmat. Hirveimmän näköistä on blondit hiukset ja mustat kulmat. Niitä aina välillä näkee. Todella ruma ja epäluonnollinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu ihan ihmisestä ja iästä.
Olen tumma mutta vaaleat kulmat omaava ja kun käyn värjäyttämässä ne niin koko kasvojen ilme paranee.
Kulmat kohottavat kasvoja varsinkin tällaisella melkein nelikymppisellä.
Sanoisin että riippuu ilmeisesti ihan ihmisestä, ei iästä. Itsekin olen melkein nelikymppinen. Omat hiukset ja kulmat on tuhkanvaaleat. Hiukset värjään mustaksi ja aina välillä värjään kulmatkin mustaksi tai hyvin tummanruskeaksi. Joka kerta vain totean että ei sovi mulle. Tulee jotenkin vihaisen ja tuijottavan näköinen ilme ja vanhentaa. Omat tuhkanvaaleat kulmat näyttää sopivan mulle parhaiten, vaikka hiukset ois mustat. Katse on jotenkin paljon lempeämpi ja ystävällisempi ja näytän kokonaisuudessaan nuoremmalta.
oma mielipiteeni: kannattaa