Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen saaminen on miehille huomattavasti helpompaa kuin naisille

Vierailija
23.07.2019 |

Miehen täytyy vain olla NORMAALI mukava ja kiltti ihminen. 90% miehistä on joko naiset jalustalle asettavia avuttomia matala testosteronisia miehiä tai sitten niitä pelureita jotka pitävät naisia vähempiarvoisina ja näkevät nämä vain ja ainoastaan valloituksina/objekteina.

Joka kerta kun nainen menee treffeille hän suorastaan kannustaa mielessään miestä, ja miehen ei tarvitse kuin olla osa sitä 10% joka kohtelee naisia ihmisinä, että menestys on taattu. Ikävä kyllä miehet eivät tätä tajua, luulevat naisten haluavan vain top 20% miehistä tms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä ihan täyttä höpö höpöä, mutta mitä muutakaan voi odottaa vahvasti naisorientoituneelta keskustelupalstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules mä luulen,että se on toistepäin.Naiset saa helpommin parisuhteen,kun mies.Se on sit asia erikseen,että  onko se suhde hyvä ja kumpaakin tyydyttävä.

Vierailija
4/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Kun ollaan reilusti 3kypän päälle, niin tilanne muuttuu miehiä suosivammaksi ja kun ollaan 4kypän päälle, niin normaalimies saa valita naisen.

Vierailija
5/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miehiksi lasketaan miehet, jotka on yli 180cm ja tilillä 3 miljoonaa 

Vierailija
6/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina edes tuo ei riitä, olen itse siitä elävä esimerkki.

Vierailija
7/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltti mutta komea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on täysi m*lkku, niin siinähän pituuden kasvaminen tarkoittaa, että mies on entistä isompi m*lkku.

Vierailija
8/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on täysi m*lkku, niin siinähän pituuden kasvaminen tarkoittaa, että mies on entistä isompi m*lkku.

Kuten huomaamme, edes iso m*lkku ei enää riitä naisille.

Vierailija
9/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti se on miehille hieman helpompaa keskimäärin, koska naisia on enemmän. Lisäksi koska parisuhteeseen kelpaamattomia miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia (kehitysvammaisia, syrjäytyneitä alkoholisteja, autisteja tms) tämä ero vielä paranee normaalin miehen eduksi.

Ja tosiaan, jos osaa yhtään käyttäytyä ihmisiksi ja kohdella naisia arvostavasti kuten normaalia ihmistä kohdellaan, ja olla olematta humalassa, on aika helppoa.

Varmaankin naiselle on helpompaa saada irtoseksiä kuin miehelle, mikä johtuu lähinnä siitä, että hyvin suuri osa naisista ei sitä halua.

Vierailija
10/10 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaamme, edes iso m*lkku ei enää riitä naisille.

Ei kai se ole koskaan naisille riittänyt. Miehet eivät ilmeisesti ymmärrä, ettei naisille seksi ja ulkoiset asiat ole keskeisintä parisuhteessa, vaan nainen etsii parasta ystävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän