Miehet vissiin luulee että naisilla on yhtä kova seksivietti kuin heillä, ja kohtelevat sitten naisia
kuin ne himoaisivat munaa samanlailla kuinm itse himoavat naisen genitaaleja.
Luulevat vissiin tekevänsä suuren palveluksen, kun kouruvat, käyvät päälle ja r..skaavat.
Onhan se niiden puheista monta kertaa nähtävissä, etteivät ymmärrä millaisia petoja edes ovat, on sillä sukupuolella kyllä helvetin huono ihmisten lukutaito, kun eivät näe millon seuraansa ei kaivata.
Kommentit (12)
Jos nyt edes sanottaisiin "vajakkimiehet", niin joo, mutta kun pitää vaan väkisin yleistää koko sukupuoleen. Mitä hyötyä?
T: Mies
Mä olen muijalle sanonut monta kertaa että jos pystyisin siirtämään haluja niin saisit omista puolet. Jäisi mulle silti ihan riittävästi.
Tunnen kyllä muutaman naisen joilla on paljon kovempi seksivietti kuin minulla.
Siinäpä vasta kysymys mitä rais.aaja ajattelee. Ajatteleeko väkivaltaa, vai että "kyllä se oikeesti kumminkin haluu", vai ajatteleeko ettei toisen haluilla ole väliä, vai onko vaan niin hairahtaneessa mielentilassa ettei ajattele mitään.
No, mä olen tavannut elämässäni kaksi miestä jotka halusivat seksiä yhtä paljon kuin minä. Eli typerää yleistämistä. Mulle sopiva tahti on noin kaksi-kolme kertaa päivässä ja mielellään kaikkiin reikiin. Enkä liioittele.
N37
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen tavannut elämässäni kaksi miestä jotka halusivat seksiä yhtä paljon kuin minä. Eli typerää yleistämistä. Mulle sopiva tahti on noin kaksi-kolme kertaa päivässä ja mielellään kaikkiin reikiin. Enkä liioittele.
N37
Sulla tuli typo. Piti olla M37.
Eipä ole seksiviettiä. Voin hyvin elää ilman sitä, enkä oikein ymmärrä mikä siinä niin mahtavaa muka on. M42.
Luulenpa, että seksiviettini on voimakkaampi kuin valtaosalla miehistä. Itse asiassa olen vakuuttunut siitä.
N50+ kirjoitti:
Luulenpa, että seksiviettini on voimakkaampi kuin valtaosalla miehistä. Itse asiassa olen vakuuttunut siitä.
Sama täällä. Miehen seksivietti on aika rajallinen fysiologisesti, toisin kuin naisen. Kaksi kolme kertaa päivässä alkaa olla maksimi päivässä.
Joillakin naisilla on herkkä klitoris, pureppa sitä oikein kunnolla, mutta älä pure sitä kokonaan irti. Nainen voi saada verenmyrkytyksen eli sepsiksen ja kuolla siihen, siis kun puret sen irti. Voi saada ehdotonta, onko ennakkotapauksia tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Sama täällä. Miehen seksivietti on aika rajallinen fysiologisesti, toisin kuin naisen. Kaksi kolme kertaa päivässä alkaa olla maksimi päivässä.
Olen pahoillani. Kyllä tekisi mieli panna helvetisti esim. nyt. Mutta kullini ei jäykisty kunnolla. Yksi muija sanoi kerran että pehmeän kullin voi laittaa sisälle ihan rennosti. Kulli voi äityä kunnon stondikseen ihan näin. Sanoi että naimista ei saa ottaa vakavasti, se on leikkiä. Unohdan aina kuitenkin sen jutun. Olen mies 56 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Olen pahoillani. Kyllä tekisi mieli panna helvetisti esim. nyt. Mutta kullini ei jäykisty kunnolla. Yksi muija sanoi kerran että pehmeän kullin voi laittaa sisälle ihan rennosti. Kulli voi äityä kunnon stondikseen ihan näin. Sanoi että naimista ei saa ottaa vakavasti, se on leikkiä. Unohdan aina kuitenkin sen jutun. Olen mies 56 v.
Oikeassahan se nainen oli ja hyvää seksiä voi olla ilman stondistakin.
Tämä on nyt sitä miesvihaa. Sitä mitä las.sukat kuvittelevat näkevänsä jokaisessa aloituksessa ja kommentissa.