miksi 3,v täytyy käyttää vaippaa, meidän 1v 10kk.
on ollut jo 4kk päiväkuiva ja yökuiva 2kk, luin tuota viesti ketjua jossa 3v käyttää vaippaa, luulin, että viimeistään 2v ovat jo kuivia. T. 4 lapsen äiti
Kommentit (17)
luonnostaan menee jo vessaan itse ja itsepäissään myös aina, kun muutkin
Olet varmasti paras äiti mitä maa päällään kantaa kun asioista tärkeimmän olet opettanut taaperollesi ja noin varhain, upeaa, way to go!
Minun lapsistani yksi oli 1,5-vuotiaana yhtäkkiä sekä päivä- että yökuiva, kun taas toinen käytti vaippaa yli kaksi vuotiaana päivälläkin (paitsi kotona ollessamme, mutta silloin sattui usein pissavahinkoja). Nuorimmainen oppi kokonaan kuivaksi 2,5-vuotiaana.
t. 3 lapsen äiti
Meidän kohta 6-vuotiaan pitää vielä käyttää yövaippaa. Jaa, että miksi? No siksi, ettei minua kiinnosta aloittaa päivääni lakanapyykin pesemisellä joka aamu...
ikään saakka, se taas ei ole oppimisesta kiinni, vaan hormoni toiminnasta, johon on olemassa lääkehoito ja hälytyspatja
lapsi oppii kuivaksi sitten, kun on siihen valmis. Kuten oppikin, kahdessa viikossa oli täyskuiva 2,5-vuotiaana. Jos olisin tarmokkaasti opettanut, olis voinut oppia pari viikkoa aikaisemmin. Tai sitten ei.
Meidän pojalla oli jo 12 kuukauden iässä 40 sanaa ja 1,5 vuotiaana hallitsi puheen ja kaikki äänteen myös r. Ihmettelen suuresti sellaisia kaksi vuotiaita, jotka ei osaa sanoa r-kirjaita, saati sitten puhua 4 sanan lauseita. Meidän poika ei kyllä ole vieläkään kuiva ja ikää 2,5 vuotta.
Jannica on nero, tiedän sen. Muitten lapset hitaita oppimaan ja vanhemmat on huonoja. Mä itse oon täydellinen.
Kerätä kiitosta itselleen onnistuneesta kasvatustyöstä vaik ei oikeesti oo ees sitä. Annetaan nyt näiden päteä. Voi olla ainut asia missä siihen pystyvät.
Onnea kaikille joiden lapset täysin kuivia 1,5 vuotiaana. Olette loistavia äitejä! Onnistutte kaikessa!
1,5v ikäisenä pottailua, jolloin se tulee luontaisesti, laiskuuttanneko
en millään ehtisi vahtia pissaa, kun työ on hyvin aikaa vievää, illat ja viikonloput myös
siinä meni koko vauva-aika vahtiessa mutta olipahan hyvä tulos! Nyt 1v on jo päivä ja yökuiva.
vaikka en etevänä itseäni pidäkään. päinvastoin, mutta lapset ovat mielestäni jo aiemmin kuin 3v olleet tarpeeksi eteviä käymään itse tarpeillaan veskissä.