Sain juuri ekan orgasmin yli 4 vuoteen. Kysy mitä haluat
Ja lisäyksenä että olen ollut parisuhteessa koko ajan.
N28
Kommentit (30)
Hieman kumma raportointipaikka. Mutta kuitenkin... luulisi että olisit harjoittanut itsetyydytystä, tai opastanut miestäsi, mikäli noin pitkään on mennyt.
Miksi näin pitkään kesti? (kun nähtävästi haluat asiasta keskustella)
Mieheni on seksikäs mutta minun on vaikea laueta.
Yhdessä mieheni kanssa
Kyllä on ollut stressiä. Saimme lapsen ja aloitin opiskelut ja olen tehnyt töitä koulun ja perheen hoidon ohella.
Ap
En syö masennuslääkkeitä.
Kyllä, olen innoissani
En myöskään masturboi. Tai jos masturboin (kokeillut muutaman kerran) niin en silloin laukea. Nykyinen mies ainut ikinä joka edes saanut minut laukeamaan.
Ja en nyt heti siis tullut asiasta raportoimaan vaan tapahtumasta noin tunti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen innoissani
En myöskään masturboi. Tai jos masturboin (kokeillut muutaman kerran) niin en silloin laukea. Nykyinen mies ainut ikinä joka edes saanut minut laukeamaan.
Ap
Etkö siis oikeastaan edes tiedä mikä saa sinut laukeamaan? Selittää kyllä sen, ettei miehesikään onnistu siinä kovin usein *think*
Vierailija kirjoitti:
Millaista on elää kädettömänä?
Mikäli tarkoitat kykenemättömyyttä masturbointiin niin ei se kovin ihmeellisesti eroa kädellisistä. En vaan saa itekseni millään apukonstillakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen innoissani
Ap
Etkö siis oikeastaan edes tiedä mikä saa sinut laukeamaan? Selittää kyllä sen, ettei miehesikään onnistu siinä kovin usein *think*
Teoriassa tiedän miten laukean miehen kanssa, mutta vaatii sopivan määrän lämmittelyä ja oikean mielentilan. Harvoin vaan pääsee siihen tilanteeseen että olisi superkiimainen.
Ap
Nainen hyvä. Ihan ensiksi opettelet masturboimaan. Jokaisen tulee tuntea oma kehonsa parhaiten ja tietää miten saa itsensä kiihottumaan ja laukeamaan.
Miehesi ei ole vastuussa orgasmeistasi. Olet niistä vastuussa itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen innoissani
Ap
Minkä takia noin piiitkä viive.
Kyllä noi jutut pitäis tuoreeltaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen hyvä. Ihan ensiksi opettelet masturboimaan. Jokaisen tulee tuntea oma kehonsa parhaiten ja tietää miten saa itsensä kiihottumaan ja laukeamaan.
Olen kyllä yrittänyt mutta en laukea. Miehen kanssa kyllä. Loppui vaan raskausaikana orgasmit enkä sen jälkeen ole saanut vasta kuin tänään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt mutta en laukea. Miehen kanssa kyllä. Loppui vaan raskausaikana orgasmit enkä sen jälkeen ole saanut vasta kuin tänään.
Ap
Onnea hekuman uudelleen löytymisestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea hekuman uudelleen löytymisestä :)
Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen innoissani
Ap
Teoriassa tiedän miten laukean miehen kanssa, mutta vaatii sopivan määrän lämmittelyä ja oikean mielentilan. Harvoin vaan pääsee siihen tilanteeseen että olisi superkiimainen.
Ap
Kuulostaa niin vaikealta että ihme kun olet saanut miehen pidettyä. Vähemmästäkin ongelmaisuudesta voi turhautua ja lähteä meneen.
Jos olet "kokeillut muutaman kerran" masturbointia, niin et tietenkään osaa. Minun piti harjoitella vuosi suht aktiivisesti ennen kuin keksin miten homma toimii. Kannattaa opetella, on kiva taito!
Eikö miehesi ole tarpeeksi seksikäs? Minä saan 3 orgasmia päivittäin ja mieheni antaa suuseksiä ja panee pyllyyn ja piiskaa. Jo hänen läsnäolonsa saa minut kostumaan ja kihelmöimään.