Onko 33-vuotias vanha ensisynnyttäjä?
Kommentit (12)
Jos voi tulla raskaaksi, niin ei ole liene liian vanha sitä kakaraa synnyttämäänkään. :D
jos et ennemmin ole saanut minkäs sille voi. parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Itse en enää noin vanhana lapsia hankkisi.
nolotti kun äiti jäi eläkkeelle samana vuonna kun valmistuin yliopistosta :(
Miten niin liian vanha? 33-vuotiaallahan on vielä yli 10 vuotta hedelmällistä ikää jäljellä. Jos olisi kyseessä 43-vuotias, niin sitten voisin pitää vanhana, mutta ei nyt tuon ikäistä. Monet akateemiset naiset ovat yli kolmenkymmenen ennenkuin saavat esikoisensa.
t. äidiksi 34-vuotiaana
joten ei kai nyt 33v mikään vanha synnyttäjä oo. haloo hei.
Siihen 5v lisää niin onko sitten muka jo vanha? Ei minusta.
muutenkin kuin iän takia.
Mua olisi hävettänyt suunnattomasti, jos mulla olisi ollut teiniäiti.
40 v on jo erittäin riskivanha, on enemmän riskisynnyttäjä, vaikka ei olisikaan ensisynnyttäjä. Tsemppiä vaan silti kaikille yli 30 v, maailma on muuttunut.
Toisaalta olen kyllä viime aikoina aatellut, että jos olisin jotain erityistä muuta tehnyt tähän saakka, en olisi kuitenkaan ihan mahdottoman ikäinen saamaan lasta. En toisaalta suunnittelisi/toivoisi kovin laajaa sisarusparvea..
Olen nyt 33, mulla on kolme lasta, joista nuorin on kolmevuotias. En halua enää lapsia, mutta se johtuu enemmälti kuitenkin siitä, että niitä jo on, en ehkä osaa ajatella muuten kuin omalta kohdaltani asiaa.