Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 29v sinkkunaisella "kiire?"

Vierailija
22.07.2019 |

Jos haluaa elämänsä aikana yhden lapsen eikä tällä hetkellä seurustele? Mitä sanoisit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ehkä. Ei paniikki.

Vierailija
2/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin homaamaan vanhemman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tutustua kunnolla ja luoda kunnon parisuhteen ennen lasta niin ei kovin montaa vuotta ole aikaa etsiä sopivaa kumppania.

Vierailija
4/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias sinkku lesbo. Koen, että päätös lapsen haluamisesta (pohdin tätä säännöllisesti mutta sisälläni ei kalva sellaista "pakko saada lapsi"- paniikia) olisi tehtävä pian. Koen että naisen, heteron tai ei, on huomattavasti helpompi halutessaan saada lapsi vaikka ilman parisuhdettakin kuin miehen.

Vierailija
5/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sopivaa isäehdokasta, niin ei voi mitään. Omaa hedelmällisyyttään ei kukaan osaa itse arvioida, mutta on näitä 40 huiteilla synnyttäjiäkin.

Vierailija
6/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no seurannut vierestä muutamia jotka eronneet just tuonikäisinä….saattaa olla ratkaiseva vikatikki. kun ei se mies välttämättä vaihtamalla parane.

Vierailija
7/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Hätiköidessä yleensä käy huonosti.

Vierailija
8/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohta luovutan.. Kilttiä ja kunnollista miestä, joka rakastuisi minuun ei vaan löydy.. Kai sitä ollaan loppuelämä yksin.

N25

Vierailija
9/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä on. Lapsen voi hankkia myös itse, jos on rahaa.

Vierailija
10/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmällisyyden puolesta ei oo paniikki, mutta kunnollisia isäehdokkaita on vähän vapaana tuossa ikäluokassa.

Vierailija
11/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin koen että alkaa olla...

T: saman ikäinen

Vierailija
12/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja olen alkanut henkisesti valmistautua vanhaanpiikuuteen. Olisin halunnut perheen, mutta en selkeästi ole parisuhdemateriaalia, koska ensimmäisiä treffejä pidemmälle en pääse. Harvoin pääsen edes treffeille, koska olen ujo ja kotona viihtyvä ja ilmeisesti ruma. Lisäksi tuntuu, että tässä iässä kaikki normaalit ovat jo pariutuneet ja jäljellä on vain jämät, joihin itsekin kuulun.

Vierailija
13/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aavistuksen nuorempi mutta päätin jo että en jaksa tuhlata yhtään energiaa tuohon. Olen ihan tyytyväinen vaikka olisinkin loppuelämäni yksin ilman miestä, perhettä. :)     

Vierailija
14/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiire. Harmittaa etten voimallisemmin etsinyt miestä tuossa iässä, ajattelin että tulee vastaan jos on tullakseen...

No nyt 34-vuotiaana olen edelleen sinkku. On tinderit, okcupid, suomi24 jne koluttu läpi. Ei löydy tolkullista, yksiavioista täyspäistä miestä. Harkitsen lapsen hankkimista yksin. Minäkään en siis mistään suurperheestä haaveile vaan se 1 lapsi riittää, mutta eipä omaa hedelmällisyyttään voi tietää. Toki on olemassa yksityisiä klinikoita missä voidaan selvittää hedelmällisyyttä. En sitten tiedä pitäisikö sellaiselle mennä tutkittavaksi. Kuitenkaan ei mitään takeita että miestä löytyisi myöskään koko loppuelämän aikana, mutta oma lapsi on aina oma lapsi. Yhden kanssa varmaan vielä pärjäisinkin yksin. 

Vierailija
15/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiset miehet katsovat kaksikymppisiä, nelikymppiset kaksikymppisiä ja korkeintaan 35-vuotiaita jne. Näin menee ainakin noilla deittisovelluksissa. Eli kolmekymppinen nainen ei saa kolmekymppistä miestä, kun haikailevat nuoremman ja kauniimman naisen perään. Osa miehistä jää tästä syystä tahtomattaan lapsettomiksi kun eivät kelpuuta samanikäistä naista. Myös korkeastikoulutetut kaupunkien naiset jäävät tahtomattaan lapsettomiksi kun kaupungeissa on vähemmän miehiä eikä jollain maaseudun syrjäkylällä elelevällä duunarilla ja helsinkiläisellä akateemisella naisella välttämättä ole mitään yhteistä, saati että nämä henkilöt edes kohtaisivat yhtään missään. 

Vierailija
16/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hedelmällisyyden puolesta ei oo paniikki, mutta kunnollisia isäehdokkaita on vähän vapaana tuossa ikäluokassa.

Tämän takia juuri sanoin, että kannattaa katsoa tuota ikähommaa hieman laajemmin. Kuten tässä eräs muukin totesi. Tuossa iässä ns. parhaat on mennyt tai sitten on pelimies.

Vierailija
17/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kohta luovutan.. Kilttiä ja kunnollista miestä, joka rakastuisi minuun ei vaan löydy.. Kai sitä ollaan loppuelämä yksin.

N25

Minä voisin rakastua sinuun! ❤

Olen kiltti ja kunnollinen mies.

Vierailija
18/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiire. Kaksi vuotta riittää tutustumiseen kun teet sen huolella. Jos tapaat hyvän miehen 2v päästä niin "teet " lapsen 33v ja se taitaa olla pääkaupunkiseudun naisten keski-ikä ensi raskaudelle.

Vierailija
19/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet katsovat kaksikymppisiä, nelikymppiset kaksikymppisiä ja korkeintaan 35-vuotiaita jne. Näin menee ainakin noilla deittisovelluksissa. Eli kolmekymppinen nainen ei saa kolmekymppistä miestä, kun haikailevat nuoremman ja kauniimman naisen perään. Osa miehistä jää tästä syystä tahtomattaan lapsettomiksi kun eivät kelpuuta samanikäistä naista. Myös korkeastikoulutetut kaupunkien naiset jäävät tahtomattaan lapsettomiksi kun kaupungeissa on vähemmän miehiä eikä jollain maaseudun syrjäkylällä elelevällä duunarilla ja helsinkiläisellä akateemisella naisella välttämättä ole mitään yhteistä, saati että nämä henkilöt edes kohtaisivat yhtään missään. 

Eikö kolmekymppiselle miehelle oikeasti kelpaa saman ikäinen nainen vaan pelkät kaksikymppiset? Ei kolmekymppiset naiset edes näytä vielä ikääntyneiltä.

Vierailija
20/25 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kolmekymppiselle miehelle oikeasti kelpaa saman ikäinen nainen vaan pelkät kaksikymppiset? Ei kolmekymppiset naiset edes näytä vielä ikääntyneiltä.

Voi joillekin kelvata, mutta parhaat miehet on jo mennyt tuossa iässä.