Onko isokokoinen jos t-paita on miehellä 3XL kokoa?
Vai onko tuo normaalikoko miehelle?
Kommentit (55)
Käytän naisten kokoa 44-46 ja miesten paita kokoa 3XL on samaa kokoa kun vertailee leveyksiä. Helmaa voi olla jopa viisi senttiä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mun paitakoko on XXL ja varsinkin naiset sanovat mua pieneksi, joten tuskin 3XL voi kovin iso olla. Ehkä normaali jo?
Eli 2XL
3XL kuulostaa melko isolta etenkin jos mies on normaalipituinen.
Mun mies on 192 cm ja painaa ehkä 90kg, mutta joutuu ostamaan yleensä XL tai XXL ihan vaan pituutensa takia. Jopa L koko on monilla merkeillä hänelle lähes napapaita, harmillisesti usein vaatekoot kasvaessaan lähinnä levenevät, mutta eivät juuri pitene. Usein nämä XL ovat hänelle turhan leveitä, mutta mieluummin oversize kuin napapaita.
Vierailija kirjoitti:
No on iso. Itsellä on tuo ja olen 180cm/115kg
Jos et ole bodari, niin melko läski olet.
Tuollaisia voi pitää pienet lökäpöksypojatkin. Paita on iso mutta miehestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voimanostaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voimanostaja
paljolla ostat voimaa?3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voimanostaja
paljolla ostat voimaa?3
Paljon
Mun 17-vuotiaalla pojalla on paidat kokoa 3XL-4XL
Poika on 194cm pitkä ja painaa noin 95kg. Läskiä ja mahaa ei ole yhtään. Lihakset on isot kauttaaltaan, erityisesti reisilihakset. Paitakoko on noin iso siksi että pienemmät koot ei mahdu hartioista ja hihat loppuu käsivarren puoliväliin. Ja pituus on mallia napapaita.
Että kyllä se vartalon mallista paljon riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun 17-vuotiaalla pojalla on paidat kokoa 3XL-4XL
Poika on 194cm pitkä ja painaa noin 95kg. Läskiä ja mahaa ei ole yhtään. Lihakset on isot kauttaaltaan, erityisesti reisilihakset. Paitakoko on noin iso siksi että pienemmät koot ei mahdu hartioista ja hihat loppuu käsivarren puoliväliin. Ja pituus on mallia napapaita.
Että kyllä se vartalon mallista paljon riippuu.
Ja ihan lääkärin toteamana on siis ”erittäin kookas ja lihaksikas, atleettinen vartalo” pojalla. Iso mies toisin sanoen.
Pitää olla eu standardi koko..Kiinalaisessa merkinnässä se on 2 kertaa eu koko
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä. Jos nuo 3 xää on läskiä niin yök.
xl on sellainen lihaksikas pitkä 100kg mies joka löytyy kotoa. Eikä grammaakaan lisää!
Toisaalta L koko max 185 miehellä on silmää miellyttävä myös
Jos mies painaa 100 kg ja on lihaksikas, niin silloin ei mitkään Zaran XXL paidat mahdu päälle.
Mun paitakoko on XXL ja varsinkin naiset sanovat mua pieneksi, joten tuskin 3XL voi kovin iso olla. Ehkä normaali jo?