Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyyko huutonetissä poistamaan antamansa palautteen?

Vierailija
27.05.2006 |

Vituttaa ku annoin positiivisen ja yks ei vauvautunu antaa mulle mitään palautetta. Mulla vielä nolla niin olis kiva jos olis sen ensimmäisen saanu...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tehdä kaikesta riitaa???

Vierailija
2/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin tekisin, kun toinen osapuoli ei vaivaudu palautetta antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin mäkin tekisin, kun toinen osapuoli ei vaivaudu palautetta antamaan.

Ja se palaute annetaan kauppatapahtumasta, ei mistään muusta.

Hoiditko ap miten tuon kaupan? Maksoitko nopeasti, otitko myyjään yhteyttä jne.? Vai olitko hidas maksaja?

Vierailija
4/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ap

Vierailija
5/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin sieltä ja ihan unohdin käydä antamasta palautetta, mutta nyt se on hoidettu =)

Vierailija
6/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annan aina positiivisia mutta periaatteessa (niinkuin joku aikaisemmin on kirjoittanut) neutraalihan on neutraali eli...? Minusta joko kauppa menee hyvin tai huonosti eli positiivinen tai nega. Vaikea selittää mutta toivottavasti joku ymmärsi pointin =P

Vierailija
7/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksu tulee " määräämässäni ajassa" (eli siis 7 päivän kuluessa kohteen sulkeutumisesta) ja ostaja pitää yhteyttä, niin annan kiitettävän.

Jos ostaja laittaa viestiä ennen huutoa, että sopiiko, että hän maksaa vaikkapa 10 päivän päästä, kun kohde on sulkeutunut. Annan pos. palautteen.

Jos ostaja ei pidä mitään yhteyttä, eikä sovi maksuajasta ennen huutoa ja maksu tulee myöhässä, annan neutraalin.

Jos ostaja ei maksa kohdetta eikä ota mitään yhteyttä, annan negan.

Vierailija
8/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai tuotteen jossa vielä takuuta, joten ei pelkoa.... Tosin se oli kyllä priimakunnossa et tuskin tarvii vaihtaa.

Vierailija
9/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli turhaan sä siellä mesoat. Kannattaa opetella siihen, että kaikki ostajat ja myyjät eivät vaan anna palautetta. Ja sitä on turha alkaa kinuamaan ja/tai antaa negaa tai neutraalia sen takia.