Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys hormonikierukan käyttäjille

Vierailija
22.07.2019 |

Jäikö teillä ensimmäsen kierukan aikana kuukautiset pois kertaheitolla vai vähenikö vuoto pikkuhiljaa kunnes vain jäi pois? Miten nopeasti vuodot jäivät pois?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen väheni ja loppui n. vuosi laitosta. Ekan puoli vuotta vuosin päivittäin, aluksi paljonkin.

Vierailija
2/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen puoli vuotta vuosi koko ajan, nyt tiputtaa ja vuotaa.., elämä pilalla, mut eivät ottaneet poiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollu nyt hormonikierukka reilut 1 1/2v ja nyt jäi vissiin vuoto ekan kerran pois kokonaan. Pikkuhiljaa on vuoto vähentynyt. Olen vähän yllättynyt, kun olin jo ajatellut, että mulla vissiin ei lopu ollenkaan, kun on näinkin pitkään ollu säännöllinen vuoto. Ap

Vierailija
4/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kolme kuukautta tavallisen runsaat kuukautiset, mutta jatkuivat ensimmäisen viikon jälkeen vielä pari viikkoa tiputteluna/satunnaisena tuhruna. Sitten neljännet kuukautiset olivat yhtäkkiä todella niukat ja lyhyet, siitä asti olleet sellaiset. Nyt kierukka ollut käytössä puoli vuotta.

Helpotus aiempaan verrattuna niin suuri, että vaikka eivät koskaan kokonaan loppuisi, niin tähänkin olisin erittäin tyytyväinen. Aiemmin vuoto niin runsasta, että kuukupin sai tyhjentää pahimmillaan tunnin välein, nyt vuotoa aamuin illoin tyhjentäessä pahimmillaankin n. teelusikallinen pohjalla. Samoin kivut ja kamala turvotus hävinneet tyystin.

N25

Vierailija
5/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi meni, että menkat niukkenivat. Puolitoista vuotta nyt ollut, menkat tulee ajallaan, hyvin niukkoina.

Vierailija
6/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viikon jälkeen ulos ja elämä on tuskaa. Järkyttävät kivut, turvotus, runsas vuoto, etova olo sekä päänsärky.

Hyvä kun teillä muilla on auttanut. :)

Vierailija
7/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, aluksi vuosin kun seula, supistelut ja kivut olivat kovat, olin jo valmis poistamaan koko kierrukan, mutta odotin sen 6kk, vaikka tiukkaa teki ja oireet alkoivat helpottaa, nyt mennyt vuosi ja kuukautiset ovat lähes pois kokonaan, välillä saattaa tulla pari tippaa, niin että pikkuhousunsuoja on täysin riittävä siihen menkka päivään...

Vierailija
8/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheni huomattavasti heti ja n. 3 kk kuluttua loppuivat täysin. Ei koskaan mitään vuotoja sen jälkeen. Hormonikierukka sopi minulle loistavasti.

Vierailija
9/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa vuodessa loppui vuodot. Ensin niukkeni. Nyt jo monta vuotta ilman ja ihanaa on! Ikävintä oli asennuksen jälkeen supistelut, joita kesti monta kk.

Vierailija
10/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan loppuneet kokonaan. Toki vuoto vähentynyt hurjasti ja kivut melkein poissa. Kierto lyheni kuitenkin viikolla ollen 21 vrk mutta ok, koska vuodin niin paljon ja olin kipeä.

Vierailija
11/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset jäivät heti kokonaan pois. Kierukka laitettiin vuodon 6. Tai 7. päivänä, ja kuukautiset loppuivat siihen. Nyt vuoden ollut kierukka, eikä kuukautisia (tai muutakaan epämääräistä vuotoa) ole näkynyt.

Vierailija
12/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan loppuneet kokonaan. Toki vuoto vähentynyt hurjasti ja kivut melkein poissa. Kierto lyheni kuitenkin viikolla ollen 21 vrk mutta ok, koska vuodin niin paljon ja olin kipeä.

Niin ja kolmas kierukka menossa.

Vierailija
13/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäi oikeastaan heti pois, jos ei epäsäännöllistä tuhrua lasketa. Nyt sitä tuhruakaan ei ole enää tullut, kierukka on ollut 2,5 vuotta. Ihana elää ilman kuukautisia.

Vierailija
14/14 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 10 v sama kierukka. Harmiton, ei menkkoja pientä tiputtelua lukuun ottamatta. Muistaakseni alkuun ei ollut jurikaan vuotoja, en ainakaan muista mitään epämukavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän