Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko huutonetissä sen, että jos joku myyjä on saanut negaa, niin

Vierailija
27.05.2006 |

mistä syystä se on tullut ja onko myyjä antanut takaisin kostonegan? Mä katson aina tuon kostonegankin, koska kostajien kanssa en ala kauppoja tekemään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se " kostonegan " antaja ei välttämättä antanut negaa kuin ihan aiheesta. Esim. mulle tuli kerran vastaan ostajana täysi huurupää. Keksi kaikkea olematonta, että olisi saanut tavaran palautettua vaikka aihetta ei ollut. Laitoin sille negan, koska oli tosiaan maailman vaikein asiakas. Tämä taas haukkui minut palautteessaan kostonegan antajaksi, mikä ei tosiaankaan ole totta.

Eli ei se nyt niin mustavalkoista ole. Itse katson kyllä kokonaispalautetta. Jos henkilöllä on kymmeniä/satoja positiivisia palautteita ja pari negaa niin kyllä silloin voi olettaa noiden negojen antajan olleen taas varsinainen tapaus....

Vierailija
2/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi estää kaikenlaisia sekopäitä huutamasta. Ostajanminimipalautteen voi asettaa, mutta siinä ei negapalautteet näy paitsi, jos on vain niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mikä on tärkeintä, katson miten ihmiset ovat keskenään kirjoittaneet.

Joskus joku haukkuu toisen millä tahansa nimillä mutta se jos toinen menee mukaan sanasotaan, silloin en tee kauppoja toisen kanssa.

Itse olen saanut joskus aiheetonta palautetta, jolloin olen ottanut yhteyttä ylläpitoon ja kaikki on poistettu Parempi näin.

Itse olen erittäin herkkä antaa positiivista. Jos rahat tulee ja jne, annan aina plussan.

Jos tulee vinkumista ja marinaa, mä en anna mitään. PÄäsen paljon helpommalla itse. Ja kyllä ne muut ovat jo siinä vaiheessa valittaneet

Vierailija
4/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mikä on tärkeintä, katson miten ihmiset ovat keskenään kirjoittaneet.

Joskus joku haukkuu toisen millä tahansa nimillä mutta se jos toinen menee mukaan sanasotaan, silloin en tee kauppoja toisen kanssa.

Itse olen saanut joskus aiheetonta palautetta, jolloin olen ottanut yhteyttä ylläpitoon ja kaikki on poistettu Parempi näin.

Itse olen erittäin herkkä antaa positiivista. Jos rahat tulee ja jne, annan aina plussan.

Jos tulee vinkumista ja marinaa, mä en anna mitään. PÄäsen paljon helpommalla itse. Ja kyllä ne muut ovat jo siinä vaiheessa valittaneet