nörtti: dragonslayer666, suosikkihahmosi?
katoin vasta nyt ensimmäistä kerttaa ton sarjan. olin pitkkään ajatellu että se on varmaan ihan surkeen. mutta ku alotin ensimmäisen jakson niin piti kattoo melkein kaikki kolme kautta putkee (kaks taukoo pidin välillä). oli kyl tosi hyvä. se pääosatyyppi vetää kyllä ihan hyvin, mut kyl mun mielestä se megaman oli jotenkin tosi söpö. mites muut sarjan nähneet? mikkä on teijän lempihahmoja?
Kommentit (12)
Se pyöreämpi poika. Hän on sympaattinen.
Ihan sairaan hyvä sarja! :) Mä kanssa tykkäsin Megamanista hahmona. Niin kiltti ja viisas. Dragonslayer itse kyllä oli tosi hyvin näytelty rooli. Olisi pitänyt voittaa parhaan miesnäyttelijän Venla!
Ei voi olla totta, just eilen katoin uudestaan ykköskauden, joka on mun suosikki. Mun mielestä kaikki näyttelijät on tosihyviä. Mut jotenkin se sparrow killersin tyyppi se Marko, se on jotenkin aivan sairaan jäätävä. En tiä onks hyvä mut tulee ainakin kylmät väreet ku kattelee sitä. Hyi, jotenkin sellanen tyyppi jota ei koskaa haluis nähä pimeellä kujalla. Se on jotenki tutun näkönen se näyttelijä, onks se tehny mitään muuta?
Paras hahmo on se tyttö, joka kuolee siinä lopus... mikä sen nimi olikaan... joku fauxspoiler69.
Sen markon näyttelijä on joku henri waltter rehnström. Ku laittaa sennimen imdb hen niin sieltö löytyy muitakin rooleja. Tosin muut roolit vaikuttaa aika mitättömiltä.
Se on eino manner se pyöreämpi poika.
mut kyl se sparrow killerinkin tyyppi oli aika pyöree. kiva parta sillä kyllä oli.
Henri waltter rehnström. Piti oikeen googlata vielä aika outo nimi, varsinkaan ku ei oo ees tota väliviivaa.
tietääks kukaan onks tähän tulossa lisää jaksoja.
Tunnen noita huonosti, mutta Aku Ankassa oli Buffy, Hampuusinkamppaaja. Kävisikö hän?