Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin marjasta polkupyörällä ja viereen hidasti iso Audi

Vierailija
21.07.2019 |

Push up rintaliiveillä varustettu blondi oli aukaissut ikkunan ja hymyili leveästi ja huikkaisi hei ja olet lakassa käynyt ja haluaisi ostaa muutaman kilon lakkasaaliini. Sanoi että ovat mökille menossa (tapahtui perjantaina) ja voisivat tehdä mökillä lakkakakun. Kuski ja arvatenkin naisen mies, veti leveän hymyn kasvoilleen ja kultahammas välähti suussa. Oli naista huomattavasti vanhempi.

Takapenkillä lapset kinastelivat samalla kun räpläsivät apple laitteitaan.

Nainen sanoi että antaa lakoista pari kymppiä. Sanoin että ei kiitos, että eivät ole myytävänä. Nainen hymyili ja kohotti rintamustaan ja sanoi että maksaa 30 kymppiä. Sanoin että ei kiitos, en todellakaan myy lakkojani. Tällöin miehen suu loksahti auki ja sanoi että myyt ne lakkasi emännälle ja kiitos vaan, ei muistella pahalla. Sanoin että olin jo soittanut kotiin kullalle että valmistautuu lakkakakun tekoon. Kuski hermostui tästä kahta kauhemmin, ja alkoi pilkkaamaan että kullittele siinä vaan, mutta nyt myyt rouvalle lakat ja saat niistä 50 euroa.
Sanoin etten kinastele asiasta ja eivät ole myytävänä. Tällöin mies kiihdytti autoa ja rouva sylkäisi ikkunasta mutta ei osunut minuun ja kirosi ja sanoi minua köyhäksi.

Järkytyin tosi pahasti. Ymmärrän että kaikki Audikuskit eivät ole samanlaisia. Taisi mies jossain vaiheessa sanoa myös että enkö tiedä kuka hän on. Sanoin etten tiennyt.

Se oli semmoinen marjareissu.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki ämpärin läpi mitä ämpärissä?

Vierailija
42/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Audi-kuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakat on tosiaan jo kypsiä (kävin itsekin) ja audikuskit töykeitä. Vois tämä olla tottakin

Ei kaikki audikuskit ole. T. Audikuskin tyttöystävä

Vierailija
44/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kukakohan julkkis se audikuski oli? Saitko ylös rekkarin?

Ei tullut rekkarit mieleen kun olin täysin poikki suolla rämpimisestä. Kotona vielä iski tunnin päästä massiivinen lihaskramppi reisilihakseen. Vaimo ei tajunnut kuinka kipeää teki , huusin tuskasta ja vaimo vaan pälpätti ja sanoin hänelle että pistä turpa kiinni. Siitä se sota vasta alkoi. Sanoin hänelle että silloin kun empatiaa jaettiin niin ei hän ollut paikalla. Vasta yöllä klo 00.00 sain homman hoitoon ja lakat oli jääkaapissa ja mansikat poimittu puskista ja pakkasessa:(

ap.

Minulla on sellainen tunne että rentouduit pienen tovin Helkavirsien parissa ennen mansikkasouviin ryhtymistäsi. 

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
45/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valkoisesta sangosta lähietäisyydeltä erottaa, jos siinä on lakkaa. Lakat on suurimmaksi osaksi kypsiä ja nyt on normaali lakanpoiminta-aika. Minua sylkäisi kerran vastaantulija ilman syytä ja täysin yllättäin. Poliisi vähät välitti. Sellaisia ihmisiä kuulemma vain on.

Vierailija
46/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne näki, mitä olit poiminut? Ainakin minulla on visusti kansi sangon päällä ja kunnolla kiinni, jotta ei marjoihin tule pölyä ja jotta sangosta ei vahingossa kaadu marjoja maahan.

Ei nyt oo kypsänä muut kuin lakat. Aika helppo päätellä mitä on poimittuna.

Vierailija
47/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rikkaat tuon marjan arvon tietävät, ei kukaan tarjoa alle satasta monen kilon satsista tuollaisessa tilanteessa. Siksi en usko tähän. 200€ olisi ollut hyvä ehdotus lähtöhinnalle.

Vierailija
48/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten huomannut takapenkillä olevaa koiraa ja penkkien välissä ollutta osakesalkkua, ja kojelaudalle huolettomasti heitettyä mustaa amex luottokorttia?

Vierailija
49/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tarina totta tai ei, niin epämääräisten kulkijoitten auton rekisterinumero kannattaa ottaa aina talteen. 

Ei sitten aloittajan mielikuvitus riittänyt muuhun lakankäyttötapaan kuin kakkuun. Tämä on se vaihe, joka minun provotutkan herätti.

Tai mistäpä minä etelän ihmisten lakankäyttötavat tiedän. Meillä täällä pohjoisessa laitetaan hillat visusti talteen talven varalle ja kesällä syödään tuoreena. Kypsiä hilloja alkaa löytyä jo täälläkin.

Miten niitä pakkaseen asti riittää jos ne syödään tuoreina?

Vierailija
50/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta hauskaa olisi, jos ämpärissä ei olisikaan ollut lakkoja vaan vaikka kuolleita hiiriä ja lepakoita,  Sen olisit sitten myynyt viidelläkympillä.  Ja sitten olisitten kaikki nauraneet yhdessä hassulle sattumukselle!

Vierailija
51/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maalainen tullu Helsingistä siis wnb egonsa kanssa kotikulmille?

Vierailija
52/52 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Push up rintaliiveillä varustettu blondi oli aukaissut ikkunan ja hymyili leveästi ja huikkaisi hei ja olet lakassa käynyt ja haluaisi ostaa muutaman kilon lakkasaaliini. Sanoi että ovat mökille menossa (tapahtui perjantaina) ja voisivat tehdä mökillä lakkakakun. Kuski ja arvatenkin naisen mies, veti leveän hymyn kasvoilleen ja kultahammas välähti suussa. Oli naista huomattavasti vanhempi.

Takapenkillä lapset kinastelivat samalla kun räpläsivät apple laitteitaan.

Nainen sanoi että antaa lakoista pari kymppiä. Sanoin että ei kiitos, että eivät ole myytävänä. Nainen hymyili ja kohotti rintamustaan ja sanoi että maksaa 30 kymppiä. Sanoin että ei kiitos, en todellakaan myy lakkojani. Tällöin miehen suu loksahti auki ja sanoi että myyt ne lakkasi emännälle ja kiitos vaan, ei muistella pahalla. Sanoin että olin jo soittanut kotiin kullalle että valmistautuu lakkakakun tekoon. Kuski hermostui tästä kahta kauhemmin, ja alkoi pilkkaamaan että kullittele siinä vaan, mutta nyt myyt rouvalle lakat ja saat niistä 50 euroa.

Sanoin etten kinastele asiasta ja eivät ole myytävänä. Tällöin mies kiihdytti autoa ja rouva sylkäisi ikkunasta mutta ei osunut minuun ja kirosi ja sanoi minua köyhäksi.

Järkytyin tosi pahasti. Ymmärrän että kaikki Audikuskit eivät ole samanlaisia. Taisi mies jossain vaiheessa sanoa myös että enkö tiedä kuka hän on. Sanoin etten tiennyt.

Se oli semmoinen marjareissu.

Sitä vaan mietin, että tässä jutussa oli keskimääräisesti ottaen kohtuullisen paljon hyperkatseen omaavia ihmisiä, kun ainakin kaksi viidestä (lapsimäärän oletus kaksi) omasi röntgenkatseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä