Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli nelikymppinen, kauanko olette seurustelleet ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
21.07.2019 |

Mua alkaa kyllästyttämään..Ite seurustellut 2,5 vuotta eikä vieläkään olla muuttamassa yhteen. Mietin, että kuinka kauan jaksan pitää yllä mielenkiintoa, kun tää suhde ei etene mihinkään.
Millasella aikataululla sää oot muuttanut yhteen miehen tai naisen kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee ihmisestä. Itse en tahtoisi muuttaa yhteen (missään iässä) mutta jotkut muuttaa piankin.

Vierailija
2/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli nelikymppisenä en halua enää koskaan muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seurustelleet 8 vuotta ja asumme eri paikkakunnilla eikä ole vielä muutettu yhteen. Meillä on vähän eri näkemykset monista käytännön asioista, emmekä ole varmoja miten yhdessä asuminen vaikuttaisi asumistuen määrään ja pärjäisimmekö sitten rahallisesti.

Vierailija
4/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme seurustelleet 8 vuotta ja asumme eri paikkakunnilla eikä ole vielä muutettu yhteen. Meillä on vähän eri näkemykset monista käytännön asioista, emmekä ole varmoja miten yhdessä asuminen vaikuttaisi asumistuen määrään ja pärjäisimmekö sitten rahallisesti.

Sulla on pitkä aika seurustelua. Saanko udella, ootko sää pystynyt säilyttämään mielenkiinnon suhteessa? Ap

Vierailija
5/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta seurustelimme ja sen neljännen vuoden aikana kävimme useita pitkiä keskusteluja siitä, mitä haluamme tulevaisuudelta ja suhteeltamme jne. Muutimme yhteen vasta kun olimme varmoja, että se on meille paras ratkaisu.

Vierailija
6/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisen parisuhteen ehtona on omat asunnot!

Vierailija
7/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pitkä aika seurustelua. Saanko udella, ootko sää pystynyt säilyttämään mielenkiinnon suhteessa? Ap

Mihin se mielenkiinto häviäisi ja miten yhteen muuttaminen siihen vaikuttaisi?

Nr 5

Vierailija
8/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on säilynyt, emme kai muuten olisikaan enää yhdessä. Olimme molemmat kärsineet kauan yksinäisyydestä ennen kuin tapasimme toisemme. Nyt elämä on paljon parempaa.

Vierailija
9/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nr 5

Mulle ei meinaa riittää vain vkl näkeminen. Mun on hyvä olla silloin, kun olen miehen kanssa, arkena olo on yksinäinen ja silloin rupeaa miettimään just sitäkin, että kuinka kauan jaksan odottaa sitä, että asutaan yhdessä.

Olen ehkä liikaakin joko tai ihminen. Haluisin olla täysillä suhteessa..asua yhdessä, mennä kihloihin, naimisiin.. siks tää on mulle äärettömän vaikeeta.

Aikaisemmissa suhteissa olen muuttanut yhteen nopeasti. Eka kesti 4 vuotta ja toinen 16 vuotta. Nyt ei voi toimia niin nopeasti, koska on lapsia, mutta tää aika alkaa olemaan mulle liian pitkä. Ap

Vierailija
10/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nr 5

Mulle ei meinaa riittää vain vkl näkeminen. Mun on hyvä olla silloin, kun olen miehen kanssa, arkena olo on yksinäinen ja silloin rupeaa miettimään just sitäkin, että kuinka kauan jaksan odottaa sitä, että asutaan yhdessä.

Olen ehkä liikaakin joko tai ihminen. Haluisin olla täysillä suhteessa..asua yhdessä, mennä kihloihin, naimisiin.. siks tää on mulle äärettömän vaikeeta.

Aikaisemmissa suhteissa olen muuttanut yhteen nopeasti. Eka kesti 4 vuotta ja toinen 16 vuotta. Nyt ei voi toimia niin nopeasti, koska on lapsia, mutta tää aika alkaa olemaan mulle liian pitkä. Ap

Olettehan puhuneet alusta asti siitä, mitä suhteelta odotatte? Meille oli molemmille selvää, että haluamme loppuelämän suhteen,  mutta kumpikaan ei halua enää naimisiin, ja yhteenmuuttamisajatus kypsyi vasta pikkuhiljaa. Alunperin kumpikin halusi suhdetta, jossa asutaan erillään. Pitkälti käytännön asiat (asumiskulut, työmatkakulujen verovähennysoikeudet) saivat meidät kuitenkin pohtimaan yhdessä asumista ja lopulta niin päätettiin tehdä. Avioliittoa emme suunnittele edelleenkään emmekä aio edes tehdä testamenttejä toistemme hyväksi vaan omaisuus menee lapsille/suvulle.

Vierailija
11/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurustelimme n.2 vuotta ja nyt keväällä muutimme yhteen. Minä 45v, mies 47v.

Vietimme aikaa yhdessä lähes päivittäin ja mies oli selkeesti se, joka tätä yhteenmuuttoa harkitsi tarkemmin.

Kaikki mennyt hienosti ja ratkaisu oli oikea.

Vierailija
12/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta enkä muuta yhteen, ennen kuin kaksi poikaani ovat aikuisia ja Poissa kotoa. Olen leski, enkä halua liikaa sotkea teinien elämää. Tämä järjestely sopii.

Vierailija
13/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin nuorina parikymppisinä useampi vuosi tosin välillä eroillen, eihän sen ikäinen vielä ole valmis pitkään suhteeseen. Sitten tavattiin vähän päälle nelikymppisinä uudestaan kun molemmat oltiin jo erottu ja molemmilla oli pienet lapset niistä suhteista. Seurustelusuhteetkin oli molemmilla muttei oltu niihin kovin tyytyväisiä joten erottiin niistä ja alettiin seurustella. Seurusteltiin kai vajaa vuodenpäivät kunnes mentiin pikaisesti maistraatissa naimisiin. Siitä on nyt kuusi vuotta eikä olla vielä muutettu yhteen koska asutaan töiden vuoksi eri paikkakunnilla ja lapsetkin ovat vielä pitäneet erossa. Tarkoitus on kuitenkin muuttaa piakkoin ja tarkoitus on että tämä on loppuiän suhde. Toki on tässä avioliiton aikana suhdetta koeteltukin, molemmat ollaan oltu ihastuneita toisiin mutta se on sitten loppujen lopuksi vain lujittanut tätä suhdetta kun asiaa on puitu ja mietitty että pitäisikö kuitenkin erota ja lähteä sen uuden matkaan. Tällä hetkellä ollaan viisikymppisiä ja ollaan ihan varmoja että pysytään yhdessä ja muutetaan piakkoin yhteen kunhan saadaan työasiat viimeinkin järjestymään samalle paikkakunnalle. Lapsetkin saadaan vielä muutamaksi vuodeksi saman katon alle. 

Vierailija
14/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuohon olemassa jokin ikäraja minä 40+ vuotia en ole toistaiseksi muuttanut kenenkään kanssa asumaan yhdessä, sen jälkeen kun muutin pois lapsuuden perheeestä pois opintojeni perässä. 

Vierailija
15/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin. Ette selvästikään halua samoja asioita. Tokkopa haluaa naimisiinkaan.

Vierailija
16/16 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta seurustelimme ennen kuin muutimme. Emme varmaan olisi muuttaneet sittenkään, mutta alkoi kyllästyttää se lähteminen tapaamisiin, ei millään olisi viitsinyt lähteä vaan mieluummin jäänyt kotiin, halusimme kuitenkin olla yhdessä. Jos emme olisi muuttaneet yhteen suhde olisi hiipunut kun olemme kumpikin koti-ihmisiä.