Mies ei ole nähnyt kuvaa minusta eikä tiedä edes pituuttani/painoani, ja haluaa tavata
Olen jutellut netissä miehen kanssa joka vaikuttaa mukavalta. Omituista on se, ettei hän ole pyytänyt näyttämään kuvaani eikä kysellyt ollenkaan ulkonäöstäni.
Mitä ajatuksia teille heräisi tällaisesta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tilannemuutos! Mies pyysi juuri kuvaani 😁 Mitähän mä nyt teen.
Ap
Kato hillo, niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyään se on naisille jo miinus, että mies ei ole pinnallinen. Voisitteko naiset tunkea Tinderinne ja Instagraminne vaikka pyllyyn?
M/39
Mitä puhtaampi sydän miehellä on sitä epäilyttävämpi ja creepimpi hän on naisten silmään. Ihan oikeesti modernin naisen sisässä asuu paholainen. Oletteko sokeita?
Voit syyttää toisia miehiä, kun pilasivat muiltakin maineen olemalla kuspäitä.
Näin lapsellisen ihmisen kanssa en ala edes väittelemään. Pyöri lisää siinä kalukarusellissä.
"Kalukarusellin" mainitseminen se vasta antaakin keskustelijasta kypsän kuvan. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyään se on naisille jo miinus, että mies ei ole pinnallinen. Voisitteko naiset tunkea Tinderinne ja Instagraminne vaikka pyllyyn?
M/39
Mitä puhtaampi sydän miehellä on sitä epäilyttävämpi ja creepimpi hän on naisten silmään. Ihan oikeesti modernin naisen sisässä asuu paholainen. Oletteko sokeita?
Voit syyttää toisia miehiä, kun pilasivat muiltakin maineen olemalla kuspäitä.
Näin lapsellisen ihmisen kanssa en ala edes väittelemään. Pyöri lisää siinä kalukarusellissä.
"Kalukarusellin" mainitseminen se vasta antaakin keskustelijasta kypsän kuvan. Not.
Tiedät että mitä sanoin on totta ;)
Vierailija kirjoitti:
M/39
Eihän tuo kerro onko pinnallinen.
Muistan kun AV:llä oli joskus keskustelu ikävistä treffikokemuksista. Yksi nainen (kai tavis, mutta olisiko ollut jonkin verran ylipainoa, en muista) oli sopinut treffit jonkun miehen kanssa, kuvaansa etukäteen näyttämättä. Kun nainen saapui paikalle, mies oli niin pettynyt, että katsoi inhoten. Ja muistaakseni vain häipyi heti. Eli ilmeisesti, ilman mitään syytä, mies oli olettanut tapaavansa jonkun superhottiksen.
Jos mulle kävisi niin, että joku haluaisi nähdä tietämättä miltä näytän, niin kyllä vähän pelkäisin, että mies luulee minun olevan ulkonäöltäni verrattavissa *ornonäyttelijöihin, Instagram-malleihin, näyttelijättäriin, misseihin tai Tinderin halutuimpiin.
Itse en suostuisi tapaamiseen kenenkään kanssa, joka ei ennestään tiedä miltä näytän. Itsetuntoni ei riittäisi sellaiseen lyttäykseen, joka siitä voisi seurata. Vaikka mies ei haluaisi loukata, voi pettymys ulkonäköön silti paistaa läpi. Mutta kukin tehköön kuten itse haluaa ja rohkenee!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tilannemuutos! Eikä mennyt kuin 23 minuuttia, missä ehdit jo käydä koko tunneskaalan ja ohjeet lävitse...;)
Mutta vakavasti. Olisin neuvonut, että sopikaa tarkka tapaamispaikka ja kerro millaiset vaatteet sinulla on ja kysy millaiset ovat hänen vaatteensa. Auttaa mukavasti löytämään heti oikean henkilön, eikä tule väärinkäsityksiä.
Minulle itselleni kävi sellainen kerran. Oltiin sovittu naisen kanssa treffit tennishallin kahvilaan. Salista tuli sitten kaunis nainen tennismaila kädessään ja hymyili ystävällisesti. Tietenkin hymyilin takaisin ja nousin. Nainen kävelikin ohi. Pettymys ja toki noloa. Oikea nainen tuli sitten muutaman minuutin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTilannemuutos! Eikä mennyt kuin 23 minuuttia, missä ehdit jo käydä koko tunneskaalan ja ohjeet lävitse...;)
Mutta vakavasti. Olisin neuvonut, että sopikaa tarkka tapaamispaikka ja kerro millaiset vaatteet sinulla on ja kysy millaiset ovat hänen vaatteensa. Auttaa mukavasti löytämään heti oikean henkilön, eikä tule väärinkäsityksiä.
Minulle itselleni kävi sellainen kerran. Oltiin sovittu naisen kanssa treffit tennishallin kahvilaan. Salista tuli sitten kaunis nainen tennismaila kädessään ja hymyili ystävällisesti. Tietenkin hymyilin takaisin ja nousin. Nainen kävelikin ohi. Pettymys ja toki noloa. Oikea nainen tuli sitten muutaman minuutin kuluttua.
En nyt ymmärrä sinua, tässä samalla jutellaan tuon miehen kanssa ja kysymys kuvasta tuli. Pitää nyt yrittää ottaa häntä varten joku kuva jossa olen suurinpiirtein sen näköinen kuin peiliin katsoessa.
Ap
Itse laitoin aikoinaan sinkkusivuston profiilikuvaksi lehmän naaman. En halunnut kuviani jaella, ja silti yhden kivalta vaikuttavan hepun kanssa sain treffit sovittua. Nyt 15 yhteistä vuotta takana!
Kävin treffeillä enemmänkin jossain vaiheessa, kunnes väsähdin siihen.
Eräskin kerta: menin erääseen pikku kahvilaan treffaamaan sokkotreffeille. Katsoin läsnä olevia miehiä...voi olisiko se hän tai hän...tai hän... Sellaisia symppiksiä, vetävän näköisiä tyyppejä. Ihana hetken jännitys! Mut sit - hän laittoi viestiä, että myöhästyykin vähän. Ja paikalle tuli taas kerran ei-yhtään-sytyttävä tapaus:( Se söi turnauskestävyyttä.
Vaikka mies jossain tapauksissa lähetti kuvansakin, paikalle tulikin ihan erinäköinen tapaus. Sekä miehet että naiset osaavat feikata kuvissa paljon. Lopetin treffailun....Odotan että rakkaus iskee kassajonossa. Eli toisin sanoen, olen luopunut toivosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTilannemuutos! Eikä mennyt kuin 23 minuuttia, missä ehdit jo käydä koko tunneskaalan ja ohjeet lävitse...;)
En nyt ymmärrä sinua, tässä samalla jutellaan tuon miehen kanssa ja kysymys kuvasta tuli. Pitää nyt yrittää ottaa häntä varten joku kuva jossa olen suurinpiirtein sen näköinen kuin peiliin katsoessa.
Ap
Tai sit vaan sovit treffit, meet ja oot mikä oot 👍
Eli ei mikään, ei kertakaikkiaan yhtikäs mikään ulkonäöllinen piirre naisessa ole sellainen, minkä kokisit omaa silmääsi miellyttämättömäksi?