Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos tulisit nyt raskaaksi?

Vierailija
21.07.2019 |

Kerro vielä perustelut kommentteihin.

Mitä tekisit, jos tulisit nyt raskaaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu.

Olisin ihmeissäni, näin eläkeiän lähestyessä.

Vierailija
2/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin, koska raskaus saisi alkunsa ehkäisystä huolimatta ja olisi äärimmäisen ei-toivottu asia. T. Yhden lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin. En halua lapsia.

Vierailija
4/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkärille ihmettelemään, miten viisikymmentäviisivuotias voi tulla raskaaksi, kun ei ole ollut kättäpäivää-otetta lähempänä miestä melkein kahteenkymmeneen vuoteen.

Abortti olisi ainoa vaihtoehto. Näin on ollut aina. En ole halunnut lapsia enkä ole niitä siis tehnyt.

Vierailija
5/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin koska minusta ei ole enää siihen ruljanssiin. Mulla on aikuinen lapsi.

49v.

Vierailija
6/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitäisin lapsen ja hän saisi todella ihanan lapsuuden sisarussarjan nuorimpana, mutta kyllä olisin todella yllättynyt. Kolme lastani ovat jo teinejä ja vanhin on täysi-ikäinen. Minut on steriloitu vuosia sitten ja lämpöpallohoidon jälkeen raskaaksi tulo on lähes mahdotonta. Raskauteen voi liittyä myös todella vakavia riskejä ja iso osa menee kesken jo ennen puolta väliä.

Jos nyt kuitenkin leikitään ajatuksella, että olisin raskaana ja vauva syntyisi, niin meillä olisi täällä hyvin tilaa, raha ei olisi ongelma ja rakkautta lapsi saisi todella paljon.

Vierailija
7/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi lapsi ( sovitusti ), mutta jos tulisin raskaaksi pitäisin lapsen.

Aborttia vastaan mulla ei ole mitään.

Vierailija
8/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella vihainen miehelleni pettämisestäni. Minullahan on e-pillerit! En voi edes tulla raskaaksi! Lapsi on siis jonkun muun. 

Vierailija
9/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin lääkärille ihmettelemään, miten viisikymmentäviisivuotias voi tulla raskaaksi, kun ei ole ollut kättäpäivää-otetta lähempänä miestä melkein kahteenkymmeneen vuoteen.

Abortti olisi ainoa vaihtoehto. Näin on ollut aina. En ole halunnut lapsia enkä ole niitä siis tehnyt.

Vahinkoja sattuu! 😄 Jos mies olisi juuri suhannut spermansa kanssa ennen kättelyänne ja sinä lähtisit siltä istumalta romppaamaan itseäsi ja ja ja... No ei, menee hieman vaikeaksi ehkä, mutta voihan sitä hetken ajatuksella leikkiä.

Vierailija
10/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiisEttäMitä???? kirjoitti:

Olisin todella vihainen miehelleni pettämisestäni. Minullahan on e-pillerit! En voi edes tulla raskaaksi! Lapsi on siis jonkun muun. 

Täh?

Vierailija
11/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiisEttäMitä???? kirjoitti:

Oumaidgaad!  :D :D :D

Vierailija
12/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisin vastaan tämän ihmeen, vaikka neljäs ei ole suunnitelmissa. Olen 41 eli hedelmällisyyttä saattaa olla jäljellä, mutta mies on täysin hedelmätön ilman monimutkaista lääkitystä, jonka ylösajo kestää monta kuukautta. Ei, emme käytä ehkäisyä ja jos ihme tapahtuu niin otamme vastaan.

Vierailija
13/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin siis abortin koska olen jo 50v. ja ehkäisy on ok eli en halua lapsia enää. Omat lapset ovat jo aikuisia.

Vaihdevuosia odottelen mutta vielä on menkat vaivoina.

Vierailija
14/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on steriloitu 15v sitten ja mieheni 2v sitten. Muita seksikumppaneita ei ole ollut. Jos tosiaan lapsi olisi tästä tulossa, ajattelisin että näin olisi tarkoitettu ja pitäisin lapsen. 

(Ja katuisin niitä "Ihanaa, kun meillä on jo lapset maailmalla kun täytän 50v, en todellakaan jaksais enää tässä vaiheessa palata mihinkään vaippa-turvaistuin-valvotut yöt-rumbaan"-puheitani, )

t. N43

Vierailija
15/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen, tulisi olemaan rakastettu.

Vierailija
16/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestani kirjoitettaisiin iso kirja. Syntymän hetkellä loistaisi iso tähti, jota tulisi viisaat miehet katsomaan. En usko että vladimir tulee koska ei ole niin viisas.

Vierailija
17/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin neitseestä sikiäminen olisi viimein todistettu.

Ehkä jopa pitäisin lapsen, en ole varma.

Vierailija
18/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika ihmeissäni. Menisi varmaan lusikat jakoon ukon kanssa.

Vierailija
19/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen, vaikka vähän hirvittäisi. Mulla on kaksi alle 3-vuotiasta lasta, mutta mies varmaan riemuitsisi, koska toivoo kolmatta. Itse haluaisin vielä vähän odottaa, että kaksi muuta olisi hieman isompia.

Vierailija
20/24 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ymmälläni ja varmasti myös suhteellisen kauhuissani tästä liki neitseellisestä sikiämisestä, koska edellisestä kerrasta on jo aikaa pikkuisen reilu 5 vuotta.

Mut joo, pitäisin tietenkin lapsen koska olen aina halunnut äidiksi.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme