Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia tapailla useampaa ihmistä samaanaikaan?

Vierailija
21.07.2019 |

Siis niin, että harrastaa useamman kanssa myös seksiä ym.?
Eli esim. viettää viikonlopun henkilö A:n kanssa jonka kanssa harrastaa myös seksiä, sitten maanantai-iltana menee yöksi henkilö B:lle jonka kanssa myös sekstailee, torstaina näkee taas A:ta jonka kanssa taas seksiä, lauantaina B:tä jonka kanssa seksiä jne.
Välillä voi olla joku satunnainen kolmas pano myös välissä, mutta siis vähintään kahden eri miehen/naisen kanssa sekstailee vuorotellen.

Onko tuollainen normaalia tai yleistä?
Sosiaalisesti hyväksyttyä?
Tuli vain mieleen kun ilmeni, että jotkut kaverini harrastavat moista ja mä olin sisäisesti aivan järkyttynyt kun olin ajatellut aina, että tottakai tapaillaan vaan yhtä kerrallaan ja varsinkin harrastetaan seksiä vain yhden kanssa.
Muut kaverit suhtautuivat neutraalisti eikä kukaan näyttänyt ihmettelevän tuota meininkiä, niin järkytyin vielä lisää ja aloin miettimään, onko tuo sitten normi?
Että itse olen vain jotenkin pihalla?
Vai onko nuo tietyt kaverit vaan pihalla ja moraalisesti pilalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Sekin on normaalia, että tapaa heitä samanaikaisesti. Sitä kutsutaan ryhmäseksiksi.

Olet vanhanaikainen.

Vierailija
2/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Sekin on normaalia, että tapaa heitä samanaikaisesti. Sitä kutsutaan ryhmäseksiksi.

Olet vanhanaikainen.

No samanaikaisesti tapaamisen ymmärrän, siinähän kaikki on tietoisia toisistaan toisin kuin tuossa aloituksessa esittämässäni mallissa, jossa tapaillaan vuorotellen eri tyyppejä.

Mutta joo, pysyn jatkossakin erossa deittailusta.:D

Mielummin r*nkkaa yksin kotona eikä edes yritä tutustua kehenkään, kuin ottaa osaa tollaseen tapailukulttuuriin ja särkee itsensä.

Itse olen ainakin liian herkkä ja romanttinen tuollaiseen meininkiin, mutta en sinänsä paheksu jos se joillekin sopii JA kaikki osapuolet ovat tietoisia mikä on homman nimi (eli että kaikki nussii kaikkia ristiin eikä mitään parisuhdetta olla muodostamassa).

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä nykyaikaa. Yhdensortin seksuaalinen vapautuminen kai. Pitää mahdollisimman monta saada painaa ja vielä parempi kuin useempi kierrossa. Kato ei rajota, ei riippoja eikä velvotteita.  Samassa myös voi pitää illuusiota pienessä piirissä, että "kaikkihan näin tekee". Vielä sytykkeeksi muutama ip-lehden artikkeli, kuinka avoin suhde/poly on parasta ikinä ja yleista ja pitäs kaikkien harkita.

Mutta joo. Ei kai siinä jos kaikille osapuolille käy ja ovat tietoisia. Jos ei niin sithän vaan siinä on plejeri kyseessä. Ja tietää et jostain muualta saa jos joku pistää poikki.

Vierailija
4/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tunnu hyväksyvän kun tänne kirjoitat nuttura tutisten.

Vierailija
5/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sen kummemmin sinä kuin kaveriskaan ole pihalla - te vaan haette seuraa ja deittaatte eri tavalla. 

Vierailija
6/6 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo, pysyn jatkossakin erossa deittailusta.:D

Mielummin r*nkkaa yksin kotona eikä edes yritä tutustua kehenkään, kuin ottaa osaa tollaseen tapailukulttuuriin ja särkee itsensä.

Itse olen ainakin liian herkkä ja romanttinen tuollaiseen meininkiin, mutta en sinänsä paheksu jos se joillekin sopii JA kaikki osapuolet ovat tietoisia mikä on homman nimi (eli että kaikki nussii kaikkia ristiin eikä mitään parisuhdetta olla muodostamassa).

-AP

Hauska fantasiatarina taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän