Onko kukaan palstalla kokeillut ylätiesynnytystä?
Kommentit (14)
Hyvin suunniteltu ylätiesynnytys on hygieeninen ja vaivaton tapa hoitaa pois päiväjärjestyksestä tuo välttämätön vaihe.
Tärkeätä on huolehtia hampaiden pesusta ennen synnytystä, jotta lapsi kokee maailmaantulonsa miellyttävänä ja hyväntuoksuisena.
Viimeistely 0-2 vuotiaille tarkoitetulla hammastahnalla, ettei ole liian voimakasta vastasyntyneelle, joiden aistit ja limakalvot ovat tavattoman herkät.
Itsehän synnytin korvan kautta. Näppärästi tuli vaikut myös samalla! Seuraavaksi ajattelin että jos nenästä...
Tein tästä aloituksen täällä kymmenen vuotta sitten. Silloin se oli suosiossa ja olin ensimmäisiä ylätiesynnyttäjiä tässä maassa. Ilmeisesti tapa on välillä unohdettu. Mukavaa, jos taas on mahdollisuus valita ylätiesynnytys.
Tietysti, tää tapahtuu niin että ryyppää raskaasti koko kesäloman ja kun loma on sitten ohi saa kolmen päivän tuskaisen ylätiesynnytyksen aikaan...
Onko tämä vitsi mielestäsi niin kuolematon että siitä piti oikein oma ketju laittaa? Mikäs siinä, käkättele nyt tälle sitten, ja pysy poissa tuolta synnytysketjusta toistelemasta samaa väsynyttä vitsiä.
No, kiva että muilla on mennyt kivasti ylätiesynnytys. Minulla kaikki meinasi mennä pieleen ja traumatisoiduin pahasti. Vauva voi onneksi hyvin, mutta itse näytän nykyisin jokerilta.
Mikä yläkautta menee, se yläkautta tulee. Muistakaa tämä, kun haluatte tehdä vauvoja ja valita synnytystavan.
Aivan liian hetero normatiivista. Meillä mieheni ylätiesynnyttää tasa-arvonkin nimissä seuraavan lapsemme.
Metrossa. Sairaala ja kotisynnytykset on niin nähty.
Muotivillitys. Itselläni repesi posket korviin asti, eikä naama nyt enää todellakaan näytä entiseltään.
Ajattelin seuraavalla kerralla kokeilla luomuhenkisesti kylätiesynnytystä, jos siellä olis vähän vähemmän trafiikkia kuin edellisessä synnytyksessä, jossa kuhisi porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian hetero normatiivista. Meillä mieheni ylätiesynnyttää tasa-arvonkin nimissä seuraavan lapsemme.
Metrossa. Sairaala ja kotisynnytykset on niin nähty.
Mies synnyttää? No onpas kyllä heteronormatiivista teilläkin. Meillä synnyttää genderqueer!
Tarpeeks kova ruokamyrkytys nii tulleevauhdissa mukana