Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Janita jaksaa kirjoittaa pitkiä sepustuksia instaan ja tällätä naamaansa, jos on muka niin kipeä ja heikko?

Vierailija
21.07.2019 |

Tauti on varmasti todellinen mutta liioitteleeko oloaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen keinonsa helpottaa oloaan vaikeuden keskellä.

Vierailija
2/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan koko ikänsä tällännyt naamaansa, niin se sujuu helposti. Ja tuskin parin kappaleen kirjoittaminen tuossa kunnossa mikään mahdottomuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkiä stooreja laittaa jakoon.

Pitää vissiin jollain elää

Vierailija
4/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen turhis se on. Itse en edes tiedä mistä tuollainen on lehtiin ilmestynyt? Miksi se haluaa olla lehdissä? Kuka hitto se on?

Vierailija
5/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana teidän kanssa...

Vierailija
6/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut 6 x sairaalassa ja ei edes meikkejä mukana. Ihan muut asiassa mielessä kun itsensä puunaaminen. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
7/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen sairaana, minun päiväni menevät nimenomaan läppärin äärellä. 

Vierailija
8/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ymmärtää olevansa niin voimaton ja tuskissaan että luulisi suunilleen vesilasin nostamisen olevan liikaa mutta silti kirjoittaa pitkiä stooreja  täydessä meikissä. Onneksi on sentään luopunut seksikkäistä poseerauksista sairaalasängyllä...

Vierailija
9/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi kaverini , joka laittaa Faceen päivityksiä siitä miten "on kauhee migreeni mut silti vein pojan hoitoon ja lähdin ajaa lahteen ostaa autoo".

Vierailija
10/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kirjoitat jotain asiasta, muista se, että ko henkilö tulee kuolemaan sairauteensa.

Vierailija
11/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa ymmärtää olevansa niin voimaton ja tuskissaan että luulisi suunilleen vesilasin nostamisen olevan liikaa mutta silti kirjoittaa pitkiä stooreja  täydessä meikissä. Onneksi on sentään luopunut seksikkäistä poseerauksista sairaalasängyllä...

No miten paljon meikkaaminen ja somekirjoittelu nyt vie voimia verrattuna vaikka kävelyyn ja jalkeilla olemiseen. 

Vierailija
12/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, että joku voi olla kateellinen jopa syöpäsairaalle. 

Vierailija
13/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on syöpä pälä pälä" Eiköhän sen jo koko Suomi v*ttu tiedä! Joka viikko uutinen asiasta, ihan kuin ois ainut jolla on syöpä!

14/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kuole, siinä merkityksessä, kuin nyt annetaan luulla. Jo 1960-luvulla täti käytöstapojen neuvojan Kaarina Suonperän heila Lintuniemi sai saman taudin ja vuosikymmeniä jatkoi elämäänsä. Voi elää vieläkin. En viitsinyt tsekata. Kaikkien meidän elämä johtaa kuolemaan. Siksi Lukkarinenkin voi tässä ja nyt sanoa, että mä kuolen. Se on totta, mutta lähiajankohdasta vihjaileminen ei sitä ole.

Vierailija
15/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on syöpä pälä pälä" Eiköhän sen jo koko Suomi v*ttu tiedä! Joka viikko uutinen asiasta, ihan kuin ois ainut jolla on syöpä!

Miten tyhmä ihmisen pitää olla, että kuvittelee julkkisten itse kirjoittelevan näitä uutisia tai soittelevan lehtiin? Ihmiset päivittävät henkilökohtaiseen someen asioitaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Jos olet kuolemansairas, eipä siinä mitään rantaloma/festarikuvia päivitellä, vaan puhutaan nimenomaan siitä sairauden varjostamasta arjesta. Tämä kuolemansairaalle sallittakoon, koska ketään sen ei pitäisi vahingoittaa.

Ne lehdet sitten kaivelevat niitä juttuja sieltä julkkisten someista ja henkilö ei itse siitä päätä. Siksi on naurettavaa, että kerta toisensa jälkeen joku jaksaa nillittää, kun nämä tyrkyttävät itseään julkisuuteen. Eivät tyrkytä. Lehdet itse päättävät näistä kirjoittaa. Ja siihen päätökseen vaikuttavat ihmisten reaktiot. Joka kerta kun käyt kirjoittamassa mielestäsi turhan julkkiksen uutiseen kommentin "ei kiinnosta", se noteerataan kiinnostukseksi. Sinähän itse avasit sen jutun ja kommentoitkin. Eli saat syyttää ihan itseäsi, että näitä turhia julkkiksia on esillä jatkuvasti. 

Vierailija
16/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kortisonilääkitys aiheuttaa kaiken muun ikävän sivuvaikutukseen lisäksi ns. maanisuutta ja rauhattomuutta. Vaikka lepo olisi tarpeen ei ehkä pysy relaamaan.

En ymmärrä miten joillain ei löydy edes sen vertaa myötätuntoa että jättäisi ivailun ja mollaamisen kun on kyseessä vakavasti sairas nuori nainen. Jos saa edes hetkeksi ajatukset pois sairaudestaan meikkaamalla ja laittautumalla.

Vierailija
17/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä ihmisen pitää olla, että kuvittelee julkkisten itse kirjoittelevan näitä uutisia tai soittelevan lehtiin? Ihmiset päivittävät henkilökohtaiseen someen asioitaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Jos olet kuolemansairas, eipä siinä mitään rantaloma/festarikuvia päivitellä, vaan puhutaan nimenomaan siitä sairauden varjostamasta arjesta. Tämä kuolemansairaalle sallittakoon, koska ketään sen ei pitäisi vahingoittaa.

Ne lehdet sitten kaivelevat niitä juttuja sieltä julkkisten someista ja henkilö ei itse siitä päätä. Siksi on naurettavaa, että kerta toisensa jälkeen joku jaksaa nillittää, kun nämä tyrkyttävät itseään julkisuuteen. Eivät tyrkytä. Lehdet itse päättävät näistä kirjoittaa. Ja siihen päätökseen vaikuttavat ihmisten reaktiot. Joka kerta kun käyt kirjoittamassa mielestäsi turhan julkkiksen uutiseen kommentin "ei kiinnosta", se noteerataan kiinnostukseksi. Sinähän itse avasit sen jutun ja kommentoitkin. Eli saat syyttää ihan itseäsi, että näitä turhia julkkiksia on esillä jatkuvasti. 

Olet väärässä, en avaa näitä juttuja missään il tai is, ihan ne otsikot näkyy ilman avaamista, ei voisi vähempää kiinnostaa käydä klikkaamassa niitä auki :D Otsikossa voi lukea vaikka "Taisteluni syöpää vastaan" "Syöpö uusiutui" ja kertoo tästä henkilöstä, ihan vahingossa siis huomaan nämä uutiset vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
18/18 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, en avaa näitä juttuja missään il tai is, ihan ne otsikot näkyy ilman avaamista, ei voisi vähempää kiinnostaa käydä klikkaamassa niitä auki :D Otsikossa voi lukea vaikka "Taisteluni syöpää vastaan" "Syöpö uusiutui" ja kertoo tästä henkilöstä, ihan vahingossa siis huomaan nämä uutiset vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mitä sitten teet tässä ketjussa? Ja miten tiedät, mitä niissä uutisissa lukee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän