Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovat säryt raajoissa

Vierailija
21.07.2019 |

Vaivaa ollut aikaisemminkin, mutta kuitattu johtuvan ahdistuksesta jne. Nyt kuitenkin kivut taas alkaneet puskea takaisin hyvin voimakkaina, särkee todella voimakkaasti ja kokonaisvaltaisesti käsiä ja jalkoja. Kipu on todella laaja-alaista, ja ikään kuin polttavaa ja saatan herätä siihen tai en saa kivuilta unta. Sattuu niveliin sekä kipu ikäänkuin sykkii hermoja pitkin, välillä vihloo niin kovasti että huudahdan. Tykkään liikkua ja liikun joka päivä vähintään tunnin reippaan kävelylenkin verran, mutta melko kevytkin liikunta aiheuttaa illaksi ihan kamalan säryn, saati jos on nostellut jotain tai tehnyt pihahommia niin ranteita ei voi oikein liikuttaa tämän jälkeen. Olen huomannut myös, että toisen etusormeni pää on hyvin kipeä (vähän kuin tulehtuneelta, siis se pehmeä alue vain) enkä pysty sillä painamaan bussissa nappia/laittamaan hiuslakkaa sun muuta. Ei ole käynyt mitään, mistä tuo olisi voinut kipeytyä, on ollut varmaan jo useamman kuukauden..

Mikä piru minua vaivaa, onko kenelläkään vastaavasta kokemuksia? Olen siis jo käynyt vaivan muutaman kerran lääkärissä aikaisemmin, mutten saanut mitään varsinaista apua, ottavat vaan verikokeita mutta niistä ei mitään löydy. Nyt menossa taas kuun alusta käymään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiinko borrelioositesti?

Vierailija
2/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgia?

Itselläni on myös ajoittain noita kipuja, mulla ne tosin kohdistuu vain käsivarsiin. Itselläni on siihen kipuun auttanut apteekista saatava magnesiumsuihke, joka on tarkoitettu nivelkipuun. Pelkkä magnesiumsuihke ei auta. Ei mullakaan mitään diagnoosia vaivasta ole, mutta kauheaa se kipu on. Toivottavasti saat jotain apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reumankaltaisia oireita nuo säryt. Onko tutkittu tuo vaihtoehto?

Vierailija
4/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes tai reuma? Oletko ylipainoinen? 

Vierailija
5/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ms- tautia pohdittu?

Vierailija
6/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kolesterolilääkkeitä?

Vierailija
7/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumatekijää ei löytynyt ainakaan, verensokerit normaalit, ms ei kuulemma oireile näin jne. Arvostaisin kyllä jos suostuisivat katsomaan vähän muutakin kun pelkkiä verikokeiden tuloksia.

Mulla lääkityksenä mielialalääkitys ja e-pillerit. Kipuilut alkoivat aikoinaan kun tulin raskaaksi, mutta kivut selitettiin hormonaalisilöa muutoksilla, noh muttakun siitä on nyt jo vuosia...

Ap

Vierailija
8/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borrelioosi todennäköinen

Vierailija
9/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen varaamaan ajan ykistyiselle kipulääkärille - diagnoosisita riippumatta. Kivun jäädessä päälle se kroonistuu ja et saa sitä enää pois.

Vierailija
10/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyslääkkeistä tulee vaikka mitä oireita - kannattaisiko lopettaa...?

Vierailija
11/11 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti harrastat kunnon liikuntaa useita kertoja viikossa, mutta ehkä venyttelyt jääneet?

painokin kohdillaan kun on aina liikkunut niin sekään ei aiheuta nuita kipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi