Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika usein huomaa , että ihmiset seuraa vain suomalaista mediaa.

Vierailija
20.07.2019 |

kaikki englannin tai ranskan tai saksankieliset uutiset on yllätyksiä jos niistä puhuu

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska harvemmin yksilön tarvitsee tietää mitä siellä englannissa/saksassa/ranskassa tapahtuu. Jos kotimaisia uutistoimistoja ei kiinnosta niin harvemmin on sellainen aihe, mikä pitäisi tietää.

Vierailija
2/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Espanjanliigan futispelit Espanjalaisilta sivustoilta. Paikalliset lehdet tosin vetävät aina kotiinpäin.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen The Guardiania lähes päivittäin.

Vierailija
4/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vääristyneen kuvan saa maailmasta, mikäli seuraa vaan Yleä tai muita Suomen "valtamedioita". Olisihan se kiva jos vois purematta niellä kaiken mitä siellä meille kerrotaan, mutta ei täällä ole yhtään oikeasti tasapuolista ja objektiivista mediaa joka ei ajaisi toimittajien omaa maailmankatsomusta ja agendaa. Harmittaa kun uutisista on tullut enemmänkin toimittajien mielipidekirjoituksia, kuin objektiivista faktoihin perustuvaa tietoa maailman menosta.

Vierailija
5/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen korkeasti koulutettu ja puhun latinaa kuin syntyperäinen, saan kaiken tietoni maailman tapahtumista Yleisradion Nuntii Latini-ohjelmasta.

Vierailija
6/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen korkeasti koulutettu ja puhun latinaa kuin syntyperäinen, saan kaiken tietoni maailman tapahtumista Yleisradion Nuntii Latini-ohjelmasta.

Minä katson PT-mediaa ja Magneettimediaa. Myös Vartiotornista saan tietoa maailman tapahtumista.

Mailis-Sofia, Korso, Vantaa

Vierailija
7/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katson PT-mediaa ja Magneettimediaa. Myös Vartiotornista saan tietoa maailman tapahtumista.

Mailis-Sofia, Korso, Vantaa

Kas. Me intellektuellit ollaan molemmat Vantaalta.

Nro 5.

Vierailija
8/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalainen vaihtoehtomedia seuraa ulkom lähteitä

Vierailija
9/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on suomalainen virhervaeslmisltonen media aivopessyt suomalaiset vihaamaan Rumppia ja uskomaan hiilidioksidin aiheuttamaan maailmanloppuun. Suomi tarvitsisi edes yhden oikeiston median, niin olisi vastapaino CNN-uutisille. Ja niille, jotka eivät tiedä, niin CNN on nykyään menettänyt kaiken uskottavuutensa, vaikka 80-luvulla oli The uutislähde.

Vierailija
10/10 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Suomalainen media kertoo ihan liian vähän julkkisjuoruja Italiasta tai Ranskasta. Jostain syystä edes brittimedia ei ole puolueetonta enkä ole ihan varma, tarvitsenko oikeasti "tietoa" vaikka Lontoon viemärijärjestelmän tilasta.

Myös ulkomaisen median uutiset ovat pääsääntöisesti uutistoimistojen laatimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän